جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور مدیر موسسه امیربیان

حوزه/ دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی گفت: حجت‌الاسلام وکیل پور هنگام خلع سلاح اغتشاشگران، نارنجک دست‌سازی که همراه یکی از اغتشاشگر بود در دست این روحانی بسیجی منفجر و دست راستش در آستانه‌ قطع شدن قرار گرفته است.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمدتقی وکیل‌پور عضو شورای مرکزی دوره سوم تشکل فراگیر و مدیر موسسه امیر بیان در پی حضور فعالانه و جهادی و در راستای بصیرت‌افزایی در صحنه‌های فتنه‌آمیز این روزها، متاسفانه در روزهای گذشته در تهران، توسط نارنجک دستی اشرار، دچار مجروحیت در ناحیه دست شده‌ است.

وی افزود: حجت‌الاسلام وکیل پور هنگام خلع سلاح اغتشاشگران، نارنجک دست‌سازی که همراه یکی از اغتشاشگر بود در دست این روحانی بسیجی منفجر و دست راستش در آستانه‌ قطع شدن قرار گرفته است.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی با تأکید بر اینکه این روحانی بسیجی سینه خود را برای امنیت مردم و کشور سپر کرد، گفت: بحمدالله بعد از دو عمل جراحی حال عمومی وی خوب و مساعد گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این مجاهد خستگی‌ناپذیر، از هم‌رزمان و علمای عزیز دعا برای سلامتی و عاقبت‌بخیری همه‌ی مبلغین و مجاهدین مخلص و نابودی فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی را خواستاریم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha