دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز جامعه پیشگام است، گفت:بسیج یک پدیده الهی است که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی از سوی خداوند متعال به جامعه ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج گفت:بسیج با کارآیی مهم و موثر تهدیدات، بحران‌ها و چالش‌های جامعه را به فرصت تبدیل کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز جامعه پیشگام است، افزود:بسیج یک پدیده الهی است که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی از سوی خداوند متعال به جامعه ارائه شده است.

وی ادامه داد: بسیج در ۴۳ سال گذشته در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده که اوج فداکاری بسیج در ۸ سال دفاع مقدس متبلور شد.

امام جمعه بوشهر خدمات بسیج پس از جنگ تحمیلی در بخش‌های مختلف جامعه را ستود و بیان کرد: بسیج در حوزه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری‌ها از جمله کرونا، خدمات معیشتی به آسیب‌دیدگان و محرومان، حوزه امنیتی، فرهنگی، علم و فناوری، جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و طرح‌های فرهنگی خدمات قابل توجهی عرضه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بسیج خار چشم دشمنان انقلاب، نظام و اسلام است، تصریح کرد: بسیج سد محکم در دفاع از حریم نظام اسلامی، ولایت، ارزش‌های انقلاب اسلامی و تهاجم دشمنان در همه عرصه‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری باتأکید بر تشکیل بسیج در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی گفت: ساخت ۵۲ مدرسه از سوی بسیج استان بوشهر اجرایی شود، چرا که تاکنون ۵ مدرسه آن فعال شده و بیاید مابقی مدارس بسیج ایجاد و راه‌اندازی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دنبال ریزش بسیج هستند، افزود: باید تقویت زیرساخت‌های بسیج مورد توجه قرار بگیرد و هر روز بر اقتدار و توانمندی آن افزوده شود.

وی بسیج را سد محکم در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی، ضدانقلاب‌، معاندان نظام و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: مدیریت ادراکی و جنگ شناختی از اهداف مهم دشمنان است و در این راستا جهاد تبیین یک جهاد فوری و قوی برای مقابله با تهاجم دشمنان در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha