جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1055133
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
مجتمع ناشران قم

حوزه/ همه کسب و کارهای مجازی فعال در اینستاگرام ، ممکن است تنها با یک اشاره و در یک شب، توسط آمریکایی ها حذف شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در بیانیه مجمع ناشران دیجیتال اسلامی آمده است: همه کسب و کارهای مجازی فعال در اینستاگرام ، ممکن است تنها با یک اشاره و در یک شب، توسط آمریکایی ها حذف شوند.

اگر اهمیت ملی شدن صنعت پیام‌رسان‌ها و شبکه های اجتماعی و خودکفایی در این حوزه – با توجه به تأثیر مستقیم و غیر مستقیم آن در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و ... – از مستقل شدن و خودکفایی در صنایع و فناوری هایی نظیر هسته ای، موشکی، پهپاد، هوا فضا و ... بیشتر نباشد، قطعاً کمتر از اینها نخواهد بود.

در سال های گذشته، برای خرید پهنای باند خارجی و استفاده از شبکه های اجتماعی آمریکایی، در هر سال، چند هزار میلیارد تومان از جیب مردم برداشته شده است؟!

مردم با قیمت بسیار کمتر می توانند از ترافیک داخلی استفاده کنند و آن پول هنگفت هم صرف رشد اقتصاد دیجیتال کشور و کمک به شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شود.

فارغ از همه مشکلات و آسیب های جدی ای که فعالیت اینستاگرام در کشور دارد، از جمله آسیب ها و بحران های فرهنگی، اخلاقی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و ... ، حتی فقط برای اقتصاد دیجیتال کشور و همچنین کسب و کارهای مجازی هم که شده، باید برای همیشه دست شبکه های اجتماعی آمریکایی را از این کشور قطع کرد رویه گذشته، نامش توسعه کسب و کارهای مجازی نیست، فرستادن آنها به قتلگاه و ذبح اقتصاد دیجیتال کشور و بند کردن آن به یک تار مو است.

متن کامل بیانیه را در اینجا بخوانید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    ۵ شش سال داریم داد میزنیم کو گوش شنوا همون موقع انجام شده بود الان کسی ضرری ندیده بود.
  • حمید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    واقعا بایستی در این زمینه بجای نصیحت،شبانه روز کار کرد
  • جواد IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    1 0
    از اول نباید به اینستا و امثال اون که خارجی هست بها داده بشه