یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بسیج

حوزه/ استاندار همدان بسیج را فراگیرترین تشکل مردمی، ماندگارترین و پویاترین اندیشه نابی دانست که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در پیامی بسیج را فراگیرترین تشکل مردمی، ماندگارترین و پویاترین اندیشه نابی دانست که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی»

بسیج فراگیرترین تشکل مردمی، ماندگارترین و پویاترین اندیشه نابی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد.

فلسفه تشکیل بسیج، صیانت و سیادت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که از ابتدا تا کنون، توانسته مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم حفظ و حراست و پشتیبانی از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام وظیفه کند.

بی‌تردید بهره‌گرفتن از این شجره طیبه و اشاعه فرهنگ بسیجی می‌تواند در همه زمینه‌ها به ویژه در راستای شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین راه‌گشا باشد.

اینجانب، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان سرافراز و ایثارگر کشور به ویژه بسیجیان استان همدان، از درگاه خداوند متعال، سلامتی، پیروزی و موفقیت روزافزون‌شان در ظل توجهات ولی‌ عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha