دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محمد معتمد آریا

امام جمعه سلطانیه استان زنجان در جنگ شناختی تیر و تفنگ و موشک نیست، بلکه دشمن با خبر، تحلیل و گزارش ذهن افراد را بمباران و تلاش می کند آنگونه که او می خواهد فکر کند و سخن او را تکرار کنیم، گفت: همصدایی عده ای در داخل کشور با دشمنان دلیل بر تأثیرگذاری جنگ شناختی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینی‌نسب در اولین روز هفته بسیج در دیدار جمعی از بسیجیان با گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه روزی که بسیج به فرمان امام تشکیل شد، هیچ مشابهی در دنیا نداشت، گفت: بسیج از اندیشه های انقلاب اسلامی و امام خمینی ره بود.

وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و بسیجیان مردان و زنان خداپرست و جوانمردانی هستند که رضایت خدا محور کارهای آنهاست، با اشاره به ابعاد اقدامات و خدمات بسیج، گفت: بسیج مجاهد عرصه دفاع سخت و جنگ نرم است.

امام جمعه سلطانیه عرصه علم و فناوری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، تبلیغات دینی و فرهنگی و فعالیت پرمحتوا و روشنگرانه در فضای مجازی را از عرصه های جنگ نرم دانست و با بیان اینکه شهید فهمیده ها، شهید بهنام محمدی ها، شهید حججی ها، شهدای هسته ای، شهدای سلامت و شهدای امنیت همه بسیجیان عرصه جنگ سخن و جنگ نرم هستند، افزود: هر کسی در هر جایی که مشغول است و هدفش خدمت انقلاب و مردم است، بسیجی است.

رئیس مجمع بسیجیان سلطانیه حضور بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم و شبهه افکنی دشمنان را از نیازهای اساسی دانست و با اشاره به ابعاد جنگ ترکیبی دشمنان گفت: اسلام ناب، ایران مستقل و ایران قوی عمده دلائل جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران است.

حسینی نسب با بیان اینکه خصومت و دشمنی غرب با اسلام سابقه طولانی دارد و از زمان پیامبر(ص) تاکنون همیشه دشمنی ها و توطئه ها بوده، و تلاش دشمن سکولاریزه کردن نظام اسلامی است، افزود: دشمن با اختصاص و صرف بودجه به دنبال تضعیف اعتقادات است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه جُرم ملت این است که می خواهد مستقل زندگی کند و لذا علت دیگر مخالفت و دشمنی با ایران اسلامی، استقلال طلبی است، افزود: ایران قوی و مستقل و حضور قدرتمند ایران اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است.

وی با بیان اینکه مطالعه کنید و بیاندیشید و ببینید کجا بودیم و کجا رسیدیم، به مطالعه بیانیه گام دوم و کتاب گام تمدن ساز تأکید کرد و افزود: در همین روزهای اخیر دستاوردهایی در روابط تجاری و اقتصادی، ماهواره و موشک و پزشکی داشتیم که نباید در لابلای حوادث گم شود.

حسینی نسب با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمود هر وقت صدای قدرتمندی جمهوری اسلامی بلندتر بود، تلاش دشمن برای پنجه زدن به جمهوری اسلامی بیشتر بوده، افزود: البته در کنار پیشرفت ها، مشکلاتی خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد و حقیقتا مسئولان تلاش می کنند که از مشکلات کاسته شود.

وی جنگ شناختی را بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان دانست و با بیان اینکه در جنگ شناختی تیر و تفنگ و موشک نیست، بلکه دشمن با خبر، تحلیل و گزارش ذهن افراد را بمباران و تلاش می کند آنگونه که او می خواهد فکر کند و سخن او را تکرار کنیم، گفت: همصدایی عده ای در داخل کشور با دشمنان دلیل بر تاثیرگذاری جنگ شناختی است.

امام جمعه سلطانیه به راه نجات از جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: پیشی نگرفتن از رهبر جامعه اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و تحقیق و تأمل در اخباری که از رسانه های بیگانه گزارش می شود، از راه های نجات در جنگ شناختی است.

حسینی نسب با بیان اینکه قرآن به مؤمنان دستور می دهد اگر فاسقی خبری آورد درباره آن تحقیق کنید، افزود: رسانه و شبکه های استکباری مصداق کامل فاسق هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha