شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: امروز بزرگترین وظیفه طلاب و روحانیون احیای جهاد تبیین و روشنگری برای مردم خصوصا قشر نوجوان و جوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، همایش فرماندهان و جانشینان پایگاه های بسیج طلاب مدارس علمیه تهران بزرگ با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، در محل سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام طائب سخنرانی بصیرتی داشت و به اهداف دشمن در ایجاد فتنه های اخیر اشاره کرد و مهم ترین وظیفه روحانیت را در این روزها جهاد تبیین  دانست.

حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران نیز از حضور مظلومانه و در عین حال مقتدرانه طلاب بسیجی در میدان دفاع و تبیین برای حمایت از کیان این نظام و انقلاب و دفع فتنه های دشمن تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: امروز بزرگترین وظیفه طلاب و روحانیون احیای جهاد تبیین و روشنگری برای مردم خصوصا قشر نوجوان و جوان است.

در پایان جلسه سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، از حمایت و تجهیز پایگاه های فعال بسیج طلاب خبر داد و گفت: در این ایام که دشمن با تمام توان سعی در تخریب چهره انقلاب می کند هر مدرسه علمیه باید یک برنامه فرهنگی در ایام هفته بسیج طراحی و برگزار نماید و در پایان از همه بسیجیان استان تهران برای شرکت در مراسم روز ۵ آذر دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha