پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تسلیت امام جمعه صحنه در پی شهادت سردار نادر بیرامی

حوزه/ امام جمعه شهرستان صحنه شهادت مظلومانه شهید نادر بیرامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه شهرستان صحنه در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه سردار شهید نادر بیرامی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ»

شهادت میراثی پربها و ارزشمند است که از اولیاء و بندگان صالح و جان برکف در راه حفظ مکتب پرافتخار اسلام به ما رسیده است، ملتی که برای اجرای احکام اسلامی و برپایی عدالت اجتماعی مبتنی بر قرآن و سنت قیام کرده است، خود را برای شهادت آماده نموده و تا بریدن دست دشمنان ایران و اسلام و محور مقاومت، عقب نشینی نخواهد کرد.

عزت و شرافت و ارزش‌های اسلامی و انسانی همان گوهرهای گران‌بهایی هستند که مجاهدان راه خدا عمر خویش را در راه آن وقف نمودند و در این راه به قله رفیع شهادت و جانبازی نائل شدند.

خبر شهادت برادر عزیزم پاسدار گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، سرهنگ شهید نادر بیرامی، غمی سنگین بر قلب ما گذاشت، اما مزد مجاهدتهای خود را گرفت و به خیل شهیدان پیوست قطعا مردم عزیز ما بدانند جانیان این جنایت به اشد مجازات خواهند رسید.

مردم عزیز شهرستان صحنه بدانند که دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف و گذاشتن مردم در مقابل مردم است که ان شاءالله با بیداری ملت به این آرزوی دیرین خود نخواهد رسید و ملت بزرگ ما با اتکاء و اعتماد به قدرت لایزال الهی، اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان خارجی و گروه‌های تبهکار و تجزیه طلب می‌ایستد و نقشه‌های پلید آنان را خنثی می‌کند.

اینجانب شهادت این نیروی مخلص خدمتگزار به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز شهرستان صحنه، پاسداران، نیروهای انتظامی جان بر کف و به خانواده داغدیده، بازماندگان شریف تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای آن شهید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمدرضا خاص امیری امام جمعه شهرستان صحنه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha