پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: جمهوری آذربایجان همه پایگاه های خود را در اختیار اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی امروز در یادواره شهدای بسیج دانش آموزی بخش خواجه هریس در مسجد معجزلر شهر آرباطان، گفت: فلسفه این یادواره ها آشنایی دانش آموزان نسل سوم و چهارم با انقلاب و آرمان های اسلام است.

وی ادامه داد: بزرگترین کارهای جنگ و تخریب و باز کردن معبرها را در زمان دفاع مقدس دانش آموزان انجام می دادند؛ دانش آموزان ۱۴ساله مسئولیت اطلاعات و عملیات را به عهده می گرفتند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به وقایع دو ماه اخیر در کشور اظهار کرد: همین کشورهایی که امروز برای ما نسخه می پیچیند و رسانه های خود را در اختیار دشمنان قرار داده اند در جنگ از تمام عوامل شیمیایی که معمولا در هیچ جنگی یک جا استفاده نشده بود، استفاده کردند؛ در یکی از عملیات ها از عامل سیانور استفاده کردند که ۴۰۰ نفر از بچه ها در دم شهید شدند.

وی اضافه کرد: جمهوری آذربایجان همه پایگاه های خود را در اختیار اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن در قالب جنگ ترکیبی و شناختی و چند لایه بدنبال القای نا امیدی به مردم است ولی کور خوانده اند این نور الهی است و نور الهی هر گز خاموشی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha