پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمید نیکزاد در بوشهر

حوزه/ مشاور وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: ۲۲۰ ساعت دوره آموزشی در ۳ سطح برای مربیان و طلاب امین برگزار می‌شود که تا کنون در ۲ سطح به شیوه غیرحضوری آموزش دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام حمیدنیکزاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام نیکزاد با تقدیر از همراهی های عالمانه و همکاریهای راهگشای امام جمعه بوشهر در هدایت و مدیریت کمیته استانی گفت: بیش از ۵۶ درصد رتبه‌های زیر هزار در رشته علوم انسانی وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.

وی عنوان کرد: در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، ۴۰ برنامه عملیاتی در یک برنامه ۵ ساله تدوین شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ۲۲۰ ساعت دوره آموزشی در ۳ سطح برای مربیان و طلاب امین برگزار می‌شود که تا کنون در ۲ سطح به شیوه غیرحضوری آموزش دیده‌اند.

حجت‌الاسلام حمید نیکزاد اظهار کرد: «حضور در نشست کمیته‌های استان و مناطق و پیگیری برخی مسائل در سطح ملی از جمله وظایف دبیرخانه ستاد همکاری‌ها است که در دوره جدید، سفربه استان انجام شده است و استان (چهاردهم) که امروز در آن حضور داریم، بوشهر است.»

مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره سفر به استان بوشهر گفت: در این سفر ضمن حضور در جمع دانش‌آموزان و مبلغان طرح تربیتی امین ۱/، اشراف دقیق‌تری نسبت به ظرفیت حوزه‌های علمیه استان و نیازهای اداره‌کل و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر پیدا خواهیم کرد؛ همچنین به بررسی وضعیت تحقق برنامه‌های ۵ ساله ستاد همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش در بُرش استانی و میزان موفقیت این برنامه‌ها می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام نیکزاد با بیان این موضوع که سفرهای استانی در جهت اندیشیدن تدابیر لازم برای توسعه فعالیت‌ها و تقویت کیفیت آن‌ها انجام می‌شود، عنوان کرد: حضور در میان طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش و شنیدن صحبت‌های آن‌ها به‌عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های سفر استانی است؛ همچنین برگزاری نشست و جلسات گفت‌وگو با مربیان طرح امین که یکی از اقدامات بسیار موفق در جهت تقویت همکاری میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش محسوب می‌شود در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha