چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / درس اخلاق استاد صفایی بوشهری در مسجد مدرسه علمیه حقانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: دشمن بنیان علمی آموزش و پرورش را هدف قرار داده و در این بخش، هویت علمی و در عرصه فرهنگی هویت دینی را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین با حضور فرهنگیان، بسیجیان و مبلغین مدارس امین در بوشهر با بیان اینکه عرصه تعلیم و تربیت، اساسی‌ترین و استراتژی‌ترین مقوله برای ایجاد تمدن و آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش قوی در عرصه علوم و فناوری زیربنای آفرینش تمدن در پایه‌های اقتدار علمی است و در زمینه مرجعیت علمی باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در عرصه‌های علم و دانش و ساختارسازی منابع انسانی نقش آفرین است ابراز داشت: در عرصه ساختارسازی تمدن، منابع انسانی مهمترین سرمایه کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه منابع انسانی در آموزش و پرورش باید در تراز تمدن آفرینی باشد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در آفرینش تمدن و تاثیر آن در ایجاد نظم نوین جهانی نقشی مهم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن با ایجاد اخلال قصد دارد تا از تولید علم در آموزش و پرورش جلوگیری کند عنوان کرد: به همین دلیل دشمن بنیان علمی آموزش و پرورش را هدف قرار داده و در این بخش، هویت علمی و در عرصه فرهنگی هویت دینی را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: دشمن حتی اگر از رسیدن به این هدف ناکام بماند، تلاش می‌کند تا نگذارد آموزش و پرورش به مرجعیت علمی برسد.

امام جمعه بوشهر گفت: باید به آموزش و پرورش در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری توجه داشته باشیم و غفلت از این مهم، خطای استراتژیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha