شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نصیر حسینی

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اغتشاشگران فقط قد و هیکل به هم زده و عاری از سواد و عقل هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج اعضای بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات بسیج رسانه و همچنین اهالی رسانه در استان گفت: نقش بسیار مهمی در هدایت جامعه بر عهده شماست باید جلوگیری از نشر اکاذیب داشته باشید و حقیقت ها را به مردم بگویید تا امنیت در جامعه حاکم شود شما نقش بسیار مهمی در امنیت جامعه دارید و مردم بر اساس اطلاعاتی که شما می‌دهید تصمیم می گیرند اگر مردم آگاهی کافی داشته باشند به همان میزان جامعه دارای آرامش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه چگونه مسائل و اخبار را به مردم بگوییم و با چه زبانی تحلیل کنیم و در چه وقت بگوییم بسیار مهم است.

وی در ادامه اظهارات خود افزود: همه مسئولان که در نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنند از خود مردم هستند و به غیر از مردم کسی بر آنها حکومت نمی کند اما استکبار جهانی می‌خواهد که آمریکا و اسرائیل بر این مردم حاکم باشند.

حسینی یادآور شد: امروز در کشور ما از همه طایفه ها و زبان ها و گویش ها در این مملکت مدیریت می‌کنند و همه جریان ها حضور دارند که نشان دهنده عقلانیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید تحلیل کنیم که آیا نظام جمهوری اسلامی باعث پیشرفت شده یا پسرفت گفت: با همه تحریم ها و جنگ ها و کودتاها پیشرفت های چشمگیری در این کشور داشته‌ایم جمهوری اسلامی به مانند انسانی است که با سرعت به سوی هدف می‌دود اما دشمن به پای او شلیک می‌کند تا نتواند با سرعت به هدف خود برسد اما با این وجود باز هم به تندی و با سرعت به اهداف مد نظر خود رسیده‌ایم در دوره امیرالمومنین(ع) نیز چنین بود آن حضرت به دنبال حکومت اسلامی بود اما شرورها و شرارت‌ها اجازه نداد که آن حضرت اهداف مورد نظر را پیاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع اصحاب رسانه یادآور شد: برخی ها در کشور این شائبه را ایجاد کردند که جمهوری اسلامی موجب بدبختی مردم شده است که باید آنها را به گذشته و قبل از انقلاب ارجاع داد در روستای ما که در ۵ کیلومتری شهر یاسوج زندگی می کردیم نه آب و برق و جاده وجود داشت و از ابتدایی‌ترین امکانات محروم بودیم پزشک نداشتیم و تا همین اوایل انقلاب پزشک های هندی و پاکستانی مردم ما را طبابت می کردند، در حالی که این کشور نابغه‌های پزشکی مثل ابوعلی سیناها و زکریا رازی را داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن از ناحیه های مختلف دنبال زمین گیر کردن و به زمین زدن جمهوری اسلامی است گفت: از همه این گردنه ها و سیل ها و زلزله ها عبور کرده ایم و پیشرفت های ما دشمنان را به حیرت وا داشته است.

حسینی با بیان اینکه ترورهای اول انقلاب را شما ندیده اید اما ما دیدیم، گفت: سخت ترین دوران را در اوایل انقلاب سپری کردیم و اکنون جمهوری اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد دشمن اکنون به فکر به میدان آوردن شرورها است آدم هایی که فقط قد و هیکل به هم زده اما عاری از هرگونه سواد و عقل هستند هر چند که از زحمتی برای ما ایجاد می‌کنند اما نمی توانند خللی به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها اکنون بیش از هر زمان مهم به نظر می‌رسد گفت در جنگ ترکیبی باید احساس مسئولیت کنید مردم هم با همه توان به میدان می آیند که نمونه آن را در همین یاسوج و بهمئی در چند مدت اخیر مشاهده کردید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: الان در یک میدان شطرنج قرار داریم؛ در بحث تولید محتوا باید با یکدیگر مشورت کنید.

وی با بیان اینکه کار خوبی صورت گرفته و برخی از اصحاب رسانه با سران طوایف و ایلات گفتگو انجام داده اند از اصحاب رسانه خواست این کار خود را ادامه دهند و در ادامه گفت: به سراغ برخی از افراد بروید، آنهایی که در گذشته خوب حرف می زنند اکنون باید به میدان بیایند و حقیقت ها را برای جوانان بگویند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه هرکس در اغتشاش و آشوب شرکت کند خائن به این مردم و این کشور و ایران است گفت: هر کسی که آتش بیار معرکه شود و خوراک برای دشمن فراهم کند بی‌شک دشمن این ملت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha