جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز تمام دنیای استکبار علیه ایران اسلامی و نظام مقتدر جبهه بزرگی ایجاد کرده اند به امید ساقط کردن انقلاب، ولی بی گمان هیچ قدرتی نمی تواند به این انقلاب و نظام مردمی خدشه ای وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در همایش بزرگان و معتمدین مساجد سنندج که در سالن شهدای گمنام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا امروز شاهد خدمات و برکات بسیج برای این انقلاب و نظام بوده و هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی توسط مردم به پیروزی رسید و امروز خود مردم باید از آن حفاظت کنند و همین امر یکی از عواملی شد که بسیج توسط امام راحل تشکیل شود تا از این نظام اسلامی پاسداری کند.

وی اظهار کرد: امروز بسیج در همه عرصه ها حضوری فعالانه و جهادی دارد به طوری که در دورترین نقاط این استان شاهد حضور گروه های جهادی بسیج و ارائه خدمات مختلف به مردم هستیم.

سردار حسینی ادامه داد: در حوزه امنیت همواره بسیج مقتدرانه حضور داشته است و از این مهم حفاظت کرده است و این را باید رمز پایدار این نظام مردمی و اسلامی دانست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز تمام دنیای استکبار علیه ایران اسلامی و این نظام مقتدر جبهه بزرگی ایجاد کرده اند به امید ساقط کردن انقلاب، ولی بی گمان هیچ قدرتی نمی تواند به این انقلاب و نظام مردمی خدشه ای وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی های، سعودی ها و... به صورت علنی عده ای را علیه نظام تحریک می کنند به امید اینکه بتوانند به خواسته های شیطانی خود برسند. بهترین نمونه این دخالت ها همین اغتشاشگران کف خیابان می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha