جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره "تربیت مربی کنشگر جمعیتی" در همدان برگزار شد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری دوره مقدماتی "تربیت مربی کنشگر جمعیتی" در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مریم جان جان، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی "تربیت مربی کنشگر جمعیتی" با عنوان "طراوت زندگی" در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان، گفت: با توجه به مشکل حاد جمعیتی در استان همدان و لزوم ورود مبلغین و جهاد تبیین در این راستا، برگزاری چنین دوره ای ضرورت داشت.

وی افزود: این دوره، برای ۱۱۰ نفر از مشاورین، دبیران و مبلغین انجمن زن و خانواده استان، دبیران سمن های دانش آموختگان، مبلغین دانش آموزی و فعالین عرصه عفاف و حجاب مدار س علمیه خواهران استان همدان توسط حجت الاسلام محمدمسلم وافی، روحانی فعال جمعیت و خانواده برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر اینکه مباحث جمعیتی از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی می باشد، اذعان داشت: توان علمی و منابع مادی و غیر مادی هر جامعه بدون در نظر گرفتن جمعیت معنا دار نیست، زیرا انسان ها هستند که می توانند سرمایه ها را به کار گرفته و آن را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دوره تکمیلی و تخصص این دوره در شهر مقدس قم و مشهد طی ماه های آتی برگزار خواهد شد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha