پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: هدف دشمن از نا امن سازی خیابان ها، لیبی سازی کشور است و دشمن با راهبرد تهاجم درصدد پیاده‌سازی نقشه خودش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در همایش ائمه‌ جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج به مناسبت هفته بسیج در مرند اظهار داشت: رسانه ها ابزار قدرت هستند و دشمن با حرکت هوشمندانه در بحث رسانه و فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و در نتیجه ایجاد تردید در مردم و وارونه جلوه دادن واقعیت ها هستند.

وی افزود: هدف دشمن از نا امن سازی خیابان ها، لیبی سازی کشور است و با راهبرد تهاجم درصدد پیاده سازی نقشه خودش است.

نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: امروز با گذشت دو ماه از اغتشاشات صحنه کاملاً شفاف است. رفتار آشوبگران هیچ سنخیتی با اعتراض مردمی ندارد. گروهک های معاند میدان دار صحنه اند و طبعاً نیروهای تامین کننده امنیت بساط آنها را جمع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امام راحل راه روشنی را فراروی ما گشود. این راه نورانی امروز با اقبال آزادگان جهان مواجه شده است، هرچند برخی سیاستمداران خسته سعی می کنند به آرمان های امام خیانت کنند، اما خون شهیدان، بیداری و بصیرت عمومی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha