جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم حیدری مجد

حوزه/ حیدری مجد با اشاره به لزوم روشنگری، بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی بسیجیان در جامعه، گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و از مهم‌ترین رویش‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین وظیفه ما تلاش برای حفظ رویش‌های انقلابی است.

خانم طاهره حیدری مجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز بسیج با اشاره به فرموده رهبر فرزانه انقلاب که «سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود»، افزود: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و از مهم‌ترین رویش‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که در حفظ اصول و ریشه‌های انقلاب اسلامی عملکرد دارد.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه ما باید بسیج را به جامعه جهانی و کشور معرفی کنیم، تصریح کرد: امروز که در برهه خاصی از زمان قرار گرفتیم، مهم‌ترین وظیفه ما تلاش برای حفظ رویش‌های انقلابی است.

دشمن در پی آندلسیزه کردن ایران هستند

حیدری مجد تأکید کرد: دشمنان اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، لحظه به لحظه در طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و می‌کنند و در هر برهه‌ای، برنامه‌های خود را به صحنه ظهور می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان در تهاجم‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و غیره شکست خوردند، آخرین طرح‌های خود را روی میز گذاشتند و یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر مشاهده کردیم، این است که دشمنان در پی اهداف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اندلسیزه کردن ایران هستند.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در اندلس، ۸۰۰ سال حکومت اسلامی برقرار بود، دشمن در اولین اقدام آندلس را تجزیه کرد، سپس میان مجموعه‌ها اختلاف انداخت و پس از آن، فحشا را در میان آن جوامع رواج داد. دشمنان ایران هم وقتی در تهاجم نظامی، فرهنگی و اقتصادی شکست خوردند، طرح آخر یعنی تجزیه‌سازی را اجرا کردند تا ایران را به هفت منطقه تجزیه و همه مناطق را رودرروی هم قرار دهند.

شکست نهایی دشمن نزدیک است

حیدری مجد با تصریح بر اینکه دشمن در این طرح شکست خواهد خورد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بساط شرارت، بدون شک جمع خواهد شد، گفت: شاید برای برخی سؤال باشد که چرا نیروهای نظامی اسلحه به کار نمی‌برند، حال آنکه می‌بینیم در این اغتشاشات، بی‌گناهان را می‌کشند، خانه‌های مردم را آتش می‌زنند و جنایات زیادی را مرتکب می‌شوند؛ واقعیت این است که دشمن همین را می‌خواهد، یعنی جنگ و اختلاف داخلی ایجاد کند تا نظام را از پای درآورد.

وی یادآور شد: آنها که در اغتشاشات حضور دارند، گول‌خوردگانی هستند که وقتی به حال عادی برمی‌گردند، از کار خود پشیمانند و امروز ما با هر نوع تبلیغ در عرصه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و غیره باید تلاش کنیم که بصیرت و آگاهی لازم را در میان جامعه نخبگانی و علمی و توده مردم ایجاد کنیم.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه شکست نهایی دشمن نزدیک است، خاطرنشان کرد: روزهای اول شعار می‌دادند و یا پرچم آتش می‌زدند؛ وقتی موفق نشدند، آخرین طرح را رو کردند که بزنید، بکشید و خانه آتش بزنید، اما امروز تعداد آنها به سرعت در حال تقلیل است.

حیدری مجد تصریح کرد: این اغتشاشات و مرحله پایانی آن که با هدفی خاص تنظیم شده بود، محصول و طراحی آمریکا و صهیونیست با همکاری ایرانیان خائن در خارج از کشور و منافقان، مزدوران و نفوذیان داخل کشور است که دست به دست هم دادند و این سناریو را عملیاتی کردند.

وی تأکید کرد: امروز ما در یک جنگ ترکیبی داخلی قرار گرفتیم و وظیفه همه بسیجیان آگاهی دادن، روشنگری، بصیرت افزایی و امیدآفرینی در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha