شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نقده

حجت الاسلام فصیح نیا عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی، اعتقادات ما را نشانه گرفتند و امروز این میدان جنگ، عمارها می طلبد. عمار بودن با محافظه کاری نمی شود باید صریح و روشن بود و حق را شناخت و از حق حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا، امام جمعه شهرستان نقده در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان گفت: از گذشته تاکنون مسئله حق و باطل بوده و امروزه نیز این جریان ادامه دارد و باید در راستای پیروزی حق تلاش کرد.

وی تربیت نیرو برای جبهه حق را مهم دانست و افزود: امروز بر جبهه حزب الله ضروری است که برای مقابله با جبهه باطل به تربیت نیرو مشغول شود.

حجت الاسلام فصیح نیا خاطر نشان کرد: نمونه بارز حزب الله، بسیج مردمی است که حضرت امام خمینی(ره) تأسیس کردند.

امام جمعه نقده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع بسیجیان در سال ۶۲ تصریح کرد: بسیجی زمانی پیروز است که در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح داشته باشد.

وی ادامه داد: سلاح نماد جنگ سخت و قرآن نماد جنگ نرم است.

حجت الاسلام فصیح نیا عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی، اعتقادات ما را نشانه گرفتند و امروز این میدان جنگ، عمار ها می‌طلبد.

امام جمعه نقده اظهار کرد: عمار بودن با محافظه کاری نمی شود باید صریح و روشن بود و حق را شناخت و از حق حمایت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نقده با بیان اینکه دشمن از دو مساله می ترسد عنوان کرد: امروز دشمن از دو مسئله مهم عزتمندی مسلمانان که از کربلا و امید به آینده و انتظار که از مهدویت گرفتند، می ترسد.

امام جمعه نقده در پایان بسیجیان را مقدمه ساز ظهور دانست و گفت: با وجود بسیجیان عزیز، این نظام اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha