سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیر میزهای تخصصی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه

حوزه/ طی مراسمی حجت الاسلام عبدالمهدی گشول به عنوان مدیر جدید میزهای تخصصی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و معارفه مدیر میزهای تخصصی مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

طی این مراسم از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر پورامینی، رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه از تلاش های حجت‌الاسلام محسن هنرجو مدیر سابق میزهای تخصصی این مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالمهدی گشول به عنوان مدیر جدید میزهای تخصصی این مرکز منصوب شد.

گفتنی است: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در سال ۱۳۷۹ به منظور تبیین روزآمد اندیشه دینی در جهت پاسخ‌گویی به پرسش های بنیادین و رفع و دفع آسیب‌ها و شبهات در حوزه دین، توسط شورای عالی حوزه علمیه تأسیس گردید.

این مرکز که هم اکنون زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه فعالیت دارد، با راه اندازی میزهای تخصصی به بررسی شبهات بنیادین در عرصه های علمی مختلف در حوزه علوم انسانی می پردازد.

بنا بر اعلام حجت الاسلام سیدمصطفی دریاباری معاون آموزش و پژوهش مرکز، برگزاری میزهای تخصصی با هدف رصد و شناسایی مسائل و شبهات روز بوده و تاکنون ۱۴ موضوع همچون الهیات و هوش مصنوعی، آینده پژوهی شبهه، آینده وهابیت، نقد احمد بصری، جهاد تبیین، شعر پاسخ، جمعیت، استاد فکر، ادبیات داستانی، اربعین و الحاد معاصر در قالب این میزها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha