جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نکونام

حوزه/ امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان باید به معنای واقعی کلمه قدر این مردم را بدانند، با شعار کار درست نمی‌شود، مردم عمل می‌خواهند، اقتصاد مردم باید مشکلش حل شود، زندگی مردم باید درست شود، گرانی‌ها کنترل و مهار شود و دردهای مردم شناخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد، اظهار داشت: آن چه امروز می‌بینیم حضور پر نشاط بسیج در همه عرصه‌ها است که امسال بیشتر و پرنشاط‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان داخلی و خارجی با این اغتشاشات به دنبال ناامید کردن‌ و یأس آفرینی‌ در بین مردم بودند، اما نه تنها یأس و ناامیدی در ملت ایران ایجاد نشد، بلکه امیدوارتر و باانگیزه‌تر پای انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع امروز در مصلا و اجتماع پرشکوه روز گذشته در نماز جمعه و اجتماع‌های مختلف، از جمله حضور پرشور در تشییع پیکر شهدا و همین مواردی که رهبر انقلاب امروز در دیدارشان با بسیجیان فرمودند، همه حاکی از آن است که بسیج پرنشاط است و واقعا با قدرت جلو می‌رود و خودش را حفظ کرده است.

امام جمعه شهرکرد در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه که در شرایط فعلی که مردم با همه مشکلات پای کار هستند، مسئولان چه وظیفه‌ای دارند، گفت: مسئولان همان طور که روز گذشته در نماز جمعه عرض کردیم باید به معنای واقعی کلمه قدر این مردم را بدانند، با شعار کار درست نمی‌شود، مردم عمل می‌خواهند، اقتصاد مردم باید مشکلش حل شود، زندگی مردم باید درست شود، گرانی‌ها کنترل و مهار شود و دردهای مردم شناخته شود، که امیدواریم روز به روز و هرچه بیشتر شاهد رفع آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این دولت واقعاً پای کار است و باید قدردان کارهای انجام شده بود، اما این کارها و خدمت رسانی‌ها باید بیشتر و بیشتر انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha