یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: رسانه های داخلی در تولید محتوا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند، زیرا اگر این خلاء پر نشود دشمنان ذهن و فکر جوان ما را تسخیر خواهند کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: جنگی که امروز دشمنان به ملت ایران تحمیل کرده اند جنگی ترکیبی و پیچیده است که باید به درستی زوایای آن را شناخت.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: در جنگ ترکیبی دشمنان از تمامی امکانات و توانایی های خود برای تضعیف و حتی براندازی انقلاب و نظام بهره می برند و در هفته های اخیر به عینه شاهد این تلاش مذبوحانه آنان بوده و هستیم.

وی اظهار کرد: پیشقراول این جنگ ترکیبی رسانه های دشمن هستند که به صورت شبانه روزی اقدام به انتشار اخبار کذب و بی پایه و اساس برای تحریک افکار عمومی می کنند به گونه ای که برخی از شبکه ها تمام برنامه های روزانه خود را تعطیل کرده اند و عملا به تریبون مخالفان و معاندان این انقلاب تبدیل شده اند.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: بنابراین باید در حوزه رسانه بسیار دقیق عمل کنیم، زیرا دشمن در عمل نشان داده است که توانایی ها رسانه ای ویژه ای برای فریب افکار عمومی دارد و متاسفانه برخی به علت نداشتن بصیرت در دام بازی های رسانه ای دشمن گرفتار می شوند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: باید در مقابل رسانه های معاند دشمن نقش تماشاگر را نداشته باشیم و برای تولید محتوا تلاش کنیم تا بتوانیم تقابل رسانه ای با دشمنان داشته باشیم و میدان رسانه را از آنها بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های داخلی در تولید محتوا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند، زیرا اگر این خلاء پرنشود دشمنان ذهن و فکر جوان ما را تسخیر خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha