دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: راه دستیابی به پیشرفت، تقویت هویت ایرانی-اسلامی، تولید دانش‌بنیان و عدم وابستگی به استکبار جهانی است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام جمعه شهرستان خوی در مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر فرهنگی و هنری دارای مقام کشوری و استانی با اشاره به مهم ترین مسائل توسعه هر کشور گفت: از مهمترین مسائل توسعه هر کشوری نقش آفرینی سرمایه های انسانی آن جامعه در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی ، نظامی و فرهنگی است.

وی افزود: نقش آفرینی فعال سرمایه های انسانی موجب توسعه و پیشرفت جامعه به سوی اهداف متعالی و ارتقا جایگاه کشور در عرصه های بین المللی خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم‌خانی خاطر نشان کرد: ترور دانشمندان هسته ای و علمی ایران اسلامی بیانگر اهمیت سرمایه های انسانی بوده و احساس خطر دشمن نیز از این سرمایه ها به عنوان نیروی محرکه پیشرفت جامعه می باشد .

امام جمعه خوی افزود: انقلاب اسلامی امروز از جمله کشورهای پیشرو در عرصه های مختلف علمی می باشد که این نیز به برکت همان نیروها و سرمایه های انسانی به عنوان ذخایر کشور اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی زمانی می تواند نقش موثر خود را در جهت عزت مندی و ساختن ایران قوی ایفا کند که در راستای علم آموزی قدم بردارد.

حجت الاسلام قاسم‌خانی در پایان بیان کردند: راه دستیابی به پیشرفت، تقویت هویت ایرانی-اسلامی ، تولید دانش‌بنیان و عدم وابستگی به استکبار جهانی است.

در پایان، از کتاب "اسرار موفقیت" به قلم امیرمحمد رحیمی دانش آموز آموزشگاه علامه حلی شهرستان خوی رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha