جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای روحانیت ارومیه با فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در آذربایجان غربی، صمیمیت و الفت بین علمای شیعه و سنی نسبت به سایر استان ها مثال زدنی است اما متاسفانه در فضای مجازی به گونه ای القا می‌شود که در بین علما اختلاف وجود دارد در حالیکه این خلاف واقع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای امنیتی در حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: در این دو ماه نیرو های سپاه، انتظامی و اداره اطلاعات در کف میدان در حال تأمین امنیت مردم بودند و هیچ استراحتی نداشتند و مجاهدت های این عزیزان ستودنی است.

وی افزود: امروز بر همه مسئولین ضروری است که از اقدامات نیروهای امنیتی در خصوص تلاش های این دو ماه اخیر تقدیر و تشکر نمایند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی گروه ها گفت: در آذربایجان غربی، صمیمیت و الفت بین علماء شیعه و سنی نسبت به سایر استان ها مثال زدنی است اما متاسفانه در فضای مجازی به گونه ای القاء می شود که در بین علماء اختلاف وجود دارد در حالیکه این خلاف واقع است.

وی افزود: متأسفانه رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی در بیشتر موارد واقعیات جامعه را وارونه جلوه می دهد و تعداد ۲۰۰ نفر از یک جامعه ۳ هزار نفری را به اسم کل آن جامعه می نویسد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان با اشاره به لزوم آگاه سازی بیشتر مردم گفت: شورای روحانیت ارومیه آماده تعامل بیشتر با نیروهای نظامی در جهت آگاه سازی بیشتر مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha