جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ نصراصفهانی

سرهنگ نصراصفهانی گفت: رسالت اصلی ما مقابله با آتش افروزان و توپخانه های آتش دشمن در این اغتشاشات است، ما باید به دنبال افراد و مکانهایی باشیم که این نوجوانان را به وسط اغتشاشات و آشوب‌ها هل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج و با تبریک این ایام و تأکید بر شاخصه های بسیجیان در نگاه امامین انقلاب اسلامی اظهار کرد: در استان اصفهان ۲۴هزار شهید در دوران دفاع مقدس جان خویش را در راه اسلام فدا کردند که نزدیک به ۷۰درصد از این افراد، بسیجی هستند.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته بسیج گفت: پایگاه های مختلف بسیج در محلات، برنامه های متعدد فرهنگی، ارزشی و بصیرتی اجرا کردند که یکی از بی بدیل ترین برنامه ها حضور عده ای از بسیجیان به نمایندگی از جامعه میلیونی بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که عهد و پیمان دوباره با ولایت فقیه بستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان ابراز کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیجیان، خدمتگزاران مردم ایران» بود، فیلم موقعیت مهدی و مستند قاسم در پایگاه های بسیج این ناحیه با هدف امید آفرینی و تقویت روحیه بسیجیان به نمایش در آمد، توزیع بیش از ۱۰هزار پوستر و سیر نمایشگاهی با هدف ارایه خدمات، دستاوردها و برکات متنوع بسیج به اقشار مختلف جامعه ، توزیع بیش از ۱۰هزار بسته کمک مؤمنانه با همت خیرین بسیجی در بین محرومین ، برگزاری برنامه میقات صالحین، جشنواره های مختلف ورزشی، رژه موتوری بسیجیان با یاد دو شهید مدافع امنیت در منطقه خانه اصفهان، برپایی جلسات تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه مقاومت امام صادق(ع) از برنامه های برگزارشده در این هفته بود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های هفته بسیج امسال در اصفهان، همزمان با روز ۲۵آبان، روز ایثار و شهادت اصفهان آغاز شد، گفت: براین اساس ۸۰برنامه «شهید آبروی محله»، ۴۰یادواره شهید در محلات ، ۵۳اردوی راهیان پیشرفت با هدف بازدید از شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته شهراصفهان برگزار شد.

نصر اصفهانی برپایی میزهای خدمت مشاوره و سلامت در سطح پایگاه های مختلف بسیج و دیدار از خانواده شهدا را حُسن ختام برنامه های برگزارشده دانست و افزود: از جمله برنامه های پیش رو، برگزاری شورای اداری شهرستان،فردا در ناحیه مقاومت بسیج شهر اصفهان و به ابتکار فرماندار اصفهان و با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، است.

وی متذکر شد: ذیل ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام ،۴۶۰پایگاه مقاومت محلی خواهر و برادر در سطح محلات شهر اصفهان، ۵۰۰واحد بسیج دانش آموزی و ۱۰۰پایگاه قشری وجود دارند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)اصفهان اذعان کرد: بالغ بر ۳۰۰هزار بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام اعم از عادی و فعال در یگان های مختلف تحت عنوان گروه های خدمت رسان سازماندهی شده اند، همچنین در سطح ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)، دوگردان سایبری متشکل از گروهان تولید محتوا، انتشار و رصد فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در هر پایگاه بسیج یک دسته سایبری و فضای مجازی نیز حضور دارند، همچنین برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان و دهه هشتادی ها درنظر گرفته شده، نخست اردوی عملی آمادگی دفاعی با حضور ۵۰هزار نفر دانش آموز و دو برنامه با مدیریت بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی در دو مکان مختلف در راستای بصیرت افزایی نسل نوجوان برگزار می شود.

نصر اصفهانی در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر مجموعه تدابیر و اقدامات بسیج در قبال نوجوانانی که این ایام در سطح شهر اقدام به کشف حجاب می کنند، گفت: رسالت اصلی ما مقابله با آتش افروزان و توپخانه های آتش دشمن در این اغتشاشات است، ما باید به دنبال عرصه و مکانی باشیم که این نوجوانان را به این اغتشاشات و آشوب هُل داده‌اند.

وی تأکید کرد: بی حجابی و یا بد حجابی یک معضل فرهنگی و اجتماعی است و راه مقابله با این مشکلات، برخورد تند فیزیکی و سلبی نیست، برخورد سلبی را باید در مقابل آشوبگران و برهم زنندگان امنیت جامعه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha