جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف

حجت الاسلام عاشوری گفت: دشمن به ساده‌ترین روش در حال روایت‌سازی حداکثری است و ضعف و بی‌سندی اطلاعات خود را با تاکتیک «غرق مصنوعی» جبران می‌کند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف ظهر امروز در نشست بصیرتی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی جبهه حق دست برتر را دارد به برخی راهکارها برای موفقیت در جنگ ترکیبی پرداخت و گفت: همراه‌سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت یک اصل است، با مردم همه‌چیز داریم و بی‌مردم هیچ‌چیز.

وی با بیان اینکه تقویت و تعمیق اصل «وحدت کلمه» که بارها و بارها از ناحیه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، عامل اصلی پیروزی ملت ایران بوده است اظهار داشت: تقویت انسجام ملی و تلاش برای اتحاد مذاهب و قومیت‌های مختلف و گرایش‌های سیاسی، باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: ارتقای ابزارهای سایبری و رسانه‌ای، افزایش سواد رسانه‌ای برای کاهش تاثیرگذاری اطلاعات جعلی بر افکار عمومی، برنامه‌ریزی عملیاتی و اطلاعاتی، تبیین و تحلیل مستمر وقایع و اطلاع‌رسانی بموقع، ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در مجامع علمی بخصوص دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، هوشیارسازی، بصیرت‌بخشی، آگاهی‌دهی عمومی و در نیامیختن مطالبه و اعتراض و حرف و نقد با حرکات اغتشاشی و اقداماتی است که از سوی دشمن هدایت می‌شود از دیگر راهکارها است.

امام جمعه بندر سیراف استغاثه، تضرع و توسل به درگاه الهی و ذوات مقدس حضرات معصومین علیهم السلام را از دیگر مواردی دانست که از سوی جبهه حق در جنگ ترکیبی با دشمن بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فتنه ارتجاع بیان داشت: دشمن به ساده‌ترین روش در حال روایت‌سازی حداکثری است و ضعف و بی‌سندی اطلاعات خود را با تاکتیک «غرق مصنوعی» جبران می‌کند.

حجت الاسلام عاشوری گفت: ترفند روانی رسانه‌ای غرق مصنوعی که به‌طور ویژه در دستور کار رسانه‌های سعودی و انگلیسی قرار دارد، عبارت است از غرق کردن مخاطب در سیل اخبار جعلی به‌طوری‌که اگر بخواهد هم نتواند همه موارد ادعایی را بررسی کند و در نهایت تسلیم القائات آنان گردد. مثلا گرداب کشته‌سازی مبتنی بر همین ترفند روانی رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha