پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تکاب

حجت الاسلام ناجی گفت: در طول سال‌های اخیر دشمن تمام تمرکزش را برای زدودن فکر انقلابی در ایران به کار بست اما وقتی تیرشان به سنگ خورد، دست به آشوب زدند و از احساسات عده‌ای فریب خورده سوء استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه حجت الاسلام محمد ناجی امروز در جلسه جهاد تبیین مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) تکاب برگزار شد، به تبیین ابعاد اغتشاشات اخیر پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن در طول تاریخ همیشه در فکر فروپاشی و از بین بردن اسلام به ویژه مکتب شیعه بودند و این تفکر امروز با قدرت بیشتری ادامه دارد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی نقشه های دشمنان اسلام را خنثی کرده و جان دیگری در کالبد اسلام دمید، افزود: در طول سال های اخیر دشمن تمام تمرکزش را برای زدودن فکر انقلابی در ایران به کار بست اما با وجود دولت انقلابی وقتی تیرشان به سنگ خورد و در مسئله برجام و نفوذ در دولت با شکست مواجه شدند دست به آشوب زدند و از احساسات عده‌ای فریب خورده سوء‌استفاده کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تکاب اضافه کرد: دشمنان ایران در طول تاریخ همواره به فکر تجزیه کشور بودند و هم اکنون نیز با توجه به شرایط استان و قومیت های مختلف در آذربایجان‌غربی بسیاری از تحرکات در این استان صورت گرفته که خوشبختانه با اقدامات نیروهای امنیتی خنثی شده است.

وی تصریح کرد: در این بین نقش بسیج به عنوان نیرویی مخلص بسیار اهمیت دارد و هر برهه ای که جامعه و دولت ها و مجموعه‌ها نیاز به همکاری داشتند بسیجیان با حضور جهادی خود مشکلات را از سر راه برداشته و در اغتشاشات اخیر نیز فعالانه وارد عرصه شدند.

حجت الاسلام ناجی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین پرداخت و از طلاب بسیجی خواست تمام تلاش خود را در این باره به کار گیرند.
انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha