جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن حیدری

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا از این اغتشاشات اخیر چهار هدف "کاهش نفوذ ایران در منطقه، تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، تضعیف اقتدار نظامی ایران و از بین بردن اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران" را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از طرف امام خمینی(ره)، با توجه به آثاری که در این چند دهه در پی داشت، مسلما دستوری فراتر از یک تصمیم فردی و حتما با عنایت حضرت ولیعصر(عج) بوده است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) هنگام قیام نیاز به ارتشی مکتبی، مؤمن، متدین و انقلابی برای حکومت بر کل جهان دارد، گفت: بسیج در تمام ابعاد خود و با توجه به افتخاراتی که تا به حال آفریده، مطمئنا شایسته ترین نیرویی است که می تواند در اختیار امام زمان(عج) قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا و کشورهای استکبار جهانی از اغتشاشات اخیر که سال گذشته و قبل از شهریور امسال طراحی و پی‌ریزی، اهدافی داشت، اظهار کرد: آمریکا از این اغتشاشات ۴ هدف دارد که هدف نخست کاهش نفوذ ایران در منطقه است چراکه ایران محور مقاومت منطقه است، هدف دوم تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، سوم تضعیف اقتدار نظامی ایران و چهارم از بین بردن اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، کارهایی توسط این دولت انجام شد که اگر به ثمر برسد، تمام نقشه های آمریکا و غرب برای تضعیف اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران خنثی و از بین می رود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آمریکا و کشورهای غربی با احساس خطر از این جانب، به طراحی و اجرای فتنه اغتشاشات پرداختند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اشاره و گفت: فتنه‌گران و طراحان این اغتشاشات با تمرکز بر گسست های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و قومیتی، می خواستند آنها را گسترش دهند و در نتیجه با ایجاد جنگ های داخلی، از ایران سوریه ای جدید بسازند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه ملت ایران با حضور هوشمندانه و باشکوه آن نقشه را خنثی کرد، اظهار کرد: تمرکز اصلی این فتنه روی فریب جوانان است لذا وظیفه ما، اساتید دانشگاه‌ها و معلمین، تبیین برای جوانان است تا فریب این حیله‌ها را نخورند.

در نشست بصیرتی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان، فیاضی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام علوی کیا رئیس نهاد رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام میری، مدیر بسیج اساتید دانشگاه، اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha