پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دختران انقلاب

مادر شهید «آرمان علی‌وردی» از بانوان و دختران دعوت کرد که روز پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ با شرکت در اجتماع بزرگ «دختران انقلاب» ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اجتماع بزرگ «دختران انقلاب» روز پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و چهلم شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید «آرمان علی‌وردی» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

در این اجتماع که به همت گروه مردمی دختران انقلاب برگزار خواهد شد، برای اولین بار سرود «دختران انقلاب» توسط حاج ابوذر روحی اجرا می‌شود.

دلجویی مادران شهدا از بانوانی که در آشوب‌های اخیر به چادرشان هتک حرمت شد، محجبه و چادری شدن دختران کم‌حجاب به دست مادران شهدا و اجرای سرود «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» از دیگر برنامه‌های این اجتماع است.

مادر طلبه شهید «آرمان علی‌وردی» از عموم بانوان و دختران دعوت کرد که با شرکت در اجتماع بزرگ «دختران انقلاب» ادامه دهنده راه شهدا باشند. وعده ما پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ ورزشگاه شهید شیرودی تهران.

وی اظهار کرد: وقتی آرمان شنید چادر از سر دختران کشیده اند یک لحظه آرام و قرار نداشت و می‌‎گفت «با نشستن من و امثال من که کاری پیش نمی‌‎رود»

فیلم دعوت مادر شهید «آرمان علی‌وردی»

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرمان های امام زمان CA ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 1
    امام گفتند امر به معروف و نهى از منكر، دو مخلوق از مخلوقات الهى هستند؛ هركس آن دو را يارى كند خدا او را عزيز مى‌گرداند، و هركس آن دو را خوار نمايد خدا نيز آن شخص را خوار خواهد كرد. با نشستن من و امثال من که کاری پیش نمی‌‎رود! سلام مادر جان عزیز، ما هم با شما و شهدا در این اجتماع بزرگ شرکت میکنیم. ما شما را یاری میکنیم! و دعوت شما را جهانی میکنیم! « وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ | و باید گروهی از شما باشند که [مردم را] به نیکی دعوت کنند و به [کارهای] شایسته فرمان دهند و از [امور] ناپسند بازدارند؛ و آنانند که رستگارند.» بی‌تردید، حزبِ الله رستگارند | أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ! ما هر روز سرود میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! شما به ما آرامش میدهید. آرمان شما به ما آرامش میدهد. آرمان شما ما را به امام نزدیک میکند. امام خامنه ای ما گفتند: «آنهایی که نزدیک به آن بزرگوارند، انسانهای فداکار، علاقه مند، متعهد، ملتزم، دور از خودپسندی و خودپرستی هستند. آرمان های امام زمان آرمان های عمومی انسان است. آرمان های تاریخی بشر است. و این روز خواهد آمد. این روز بدون هیچ تردیدی تححق پیدا خواهد کرد.» بی‌تردید، حزبِ الله رستگارند! أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ! رفیق شهیدم، ای مرد غیور رو منم حساب کن، واسه ظهور رو منم حساب کن، اصلاً همه جور رو منم حساب کن، منم یک آرمانم!
    • . IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 2
      خداوند آمران به معروف و ناهیان از منکر را تاثیر کلام مرحمت بدارد