جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ناصر قوامی

حوزه / مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به استقبال صورت گرفته از هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۱۵ آذر خبر داد و گفت: با اجرای جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی در استان تشکیل خواهد شد.

ناصر قوامی مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به استقبال صورت گرفته از هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۱۵ آذر خبر داد و اظهار داشت: با اجرای جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی در استان تشکیل خواهد شد.

وی به تشریح اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر پرداخت و گفت: تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی، پیگیری حل مشکلات استان در محورهای جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان اهل رسانه و دغدغه‌مند، تلاش برای تحقق شعار سال و خروج از شعار زدگی، ورود جدی در عرصه تحقق جهاد تبیین با هدف امید آفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و خانواده، مطالبه اجرای دقیق بیانیه گام دوم، از مهم‌ترین اهداف این جشنواره رسانه‌ای است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه اهالی قلم و اصحاب رسانه و به طور کلی دغدغه‌مندان می‌توانند در فضایی کاملا باز به بیان مطالبات خود بپردازند، یادآور شد: علاقمندان می‌توانند با استفاده از این ظرفیت، با رویکرد حل مسائل بصورت علمی، منطقی و منصفانه در قالب محورهای جشنواره، مطالبات موجود را از دستگاه‌های اجرایی استان و کشور پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه در کنار اهداف مطرح شده، با دستاوردهای مناسبی نیز این جشنواره همراه است، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جشنواره می‌توان افراد رسانه‌ای دارای مهارت در عرصه تولید محتوای رسانه‌ای، تربیت کادر خبری فنی و استاندارد، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای را شناسایی کرد.

قوامی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محورهای، شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر به آدرس hamedan.basijrasaneh.ir ارسال کنند.

وی افزود: قالب‌های ارسال محتوا نیز عبارتند از: گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha