شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شادی یک خانواده ۵ نفر سوار بر موتورسیکلت پس از پیروزی تیم ملی فوتبال - علی محمودزاده

حوزه/ پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ قطر تصویری از شادی یک خانواده ۵ نفر سوار بر موتورسیکلت منتشر شد که ضد انقلاب را سوزاند؛ صاحب تصویر کسی نیست جز علی محمودزاده طلبه حوزه علمیه تهران.

خبرگزاری حوز - تهران / علی محمودزاده طلبه حوزه علمیه تهران که در کنار تحصیل و تدریس سابقه خدمات اجتماعی و کارآفرینی را هم دارد. اما گفتگوی ما با او درباره این اقدامات نیست، بلکه از شادی و خوشحالی بود که بعد پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز بود که تصویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد و رسانه های معاند برای این اقدام او تحلیل ها و مطالب غیر واقعی تولید و منتشر کردند.

خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به سراغش رفته تا از زبان خودش به حال و هوای او و خانواده اش در روز پیروزی تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ماجرای تصویر متفاوتی که از او منتشر شد، پرداخته شود.

حوزه نیوز / از خودت و خانواده ات بگو

علی محمودزاده طلبه حوزه و دارای سه فرزند هستم و به فعالیت های حوزوی اعم از تحصیل، تدریس، تبلیغ، تحقیق و پژوهش و همچنین در زمینه خدمات اجتماعی از قبیل مدیریت چند مجموعه خدمت رسانی، خدمات اجتماعی، راه اندازی مراکز نیکوکاری، اشتغالزایی، کارآفرینی و زمینه های اشتغال و کسب روزی حلال را برای تعدادی از افراد جامعه فراهم نموده ام.

حوزه نیوز / از تصویر به یادماندنی شما سوار بر موتورسیکلت به همراه خانواده بگویید.

از کودکی به ورزش و بخصوص فوتبال علاقه دارم. فرزندانم نیز فوتبالی هستند. بعد بازی ایران و ولز و برد مقتدرانه تیم ملی که واقعا شادی و نشاط را برای همه مردم ایران به ارمغان آورد، از شدت خوشحالی نتوانستیم در خانه بمانیم و مثل مردم به خیابان آمدیم.

واقعا ما اصلا قصد رفتن به این شکل از بیرون را نداشتیم و فقط قصدم مثل روزهای معمولی این بود که چند دقیقه ای برای رفتن به بیرون از خانه برویم و برگردیم، ولی پسرانم با اصرار دو تا پرچم برداشتند و گفتن ما هم می آییم و با شوخی و شادی سوار موتور شدیم و راه افتادیم. در خیابان از شدت شادی مردم، من و خانواده نیز به وجد آمدیم و به تعبیری وقتی چشم باز کردیم دیدم تو میدان انقلاب داریم دور پیروزی می زنیم. اینجا بود که آن عکس را از ما گرفتند و بعد دیدم که شبکه های معاند از کوچکترین خوشحالی مردم نیز ناراحتند و شروع به هزاران تجزیه و تحلیل و نوشتن مطالب غیر واقعی کردند تا بتوانند این شادی رو از مردم بگیرند.

بنده و همه حوزویان عاشق وطن، ملت و خادم یکایک مردم عزیزم هستیم. سند این ادعا هم خدمات طلاب در کارهای جهادی و نیکوکاری و اشتغالزایی و همراهی با کمیته امداد و بسیج سازندگی است که به توفیق الهی همه روزه این خدمات توسط طلاب انجام و پیگیری می شود.

شادی ملت بالاترین آرزوی ماست و این اعتقاد را از اسلام و قرآن میدانیم. از طرفی حب وطن و هموطن از توصیه های موکد دینی و مذهبی ماست. روایت هایی در این خصوص است از جمله در حدیث شریف نبوی: حبّ الوطن مِنَ الایمان، نشانه ایمان دوست داشتن وطن است. در روایت دیگری از امیرالمومنین علی(ع): عَمُرَتِ البُلدانُ بِحُبِّ الأوطانِ، ثمره ی میهن دوستی را آبادی وطن شمرده و فرموده است کشورها با میهن‌دوستی آباد شده‌اند.

ماجرای عکس شادی خانواده ۵ نفره سوار بر موتورسیکلت | عشق ایران ضد انقلاب را سوزاند

حوزه نیوز / چرا برای یک شادی معمولی رسانه های معاند به این نحو جنجال رسانه ای به پا می کنند؟

معاند و دشمن که دشمن است و جای تعجبی ندارد ولی باید این نکته اساسی را بیان کنم که توطئه ی دشمنانی که درصدد فاصله انداختن قشر مذهبی و روحانیت با آحاد جامعه هستند به فضل الهی محقق نخواهد. روحانیت در همه شرایط کنار مردم خواهند ماند و مدعای این مطلب هم در بحران های طبیعی از قبیل سیل، زلزله و کرونا دیده شده است. روحانیت مانند آحاد ملت ایران از مهندس و دکتر و فرهیخته و دانشجو و... عاشق وطن و ایران و ایرانی است.

هموطنان عزیزم بخصوص نوجوانان و جوانان در مصادیق واقعی و حقیقی وطن پرستی دقت و تامل جدی داشته باشند به نحوی که معیار واقعی آنها عقل سلیم و وجدان و مروت باشد نه تبلیغات دشمنان ملت و این آب و خاک.

پیشنهاد می کنم عمیق به موضوعات نگاه و تحلیل ریشه ای داشته باشند تا در طوفان های رسانه ای دشمن گم نگشته و دوستان حقیقی را دشمن، و دشمنان حقیقی را دوست تلقی نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 1
    ایول خدا حفظت کند
  • موسی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    7 3
    چرا خانوداه 5 نفره هنوز توان خرید یک خودرو را ندارد و همگی باید موتور سیکلت سوار شوند؟
    • محبی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 1
      این منصفانه نیست که مردم از دل و جون انقلاب را همراهی کنند .... بیاره در حالیکه پول های هنگفتی در جیب سرمایه داران و اختلاس گران و دائم الرئیس ها قرار میگیره!
  • ام علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 1
    خداوند نگهدارتون باشه عاقبت همگیتون بخیر باشه ان شاالله همیشه بخندید