شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالیت اجتماعی گروه جهادی انصار الحجه ابن الحسن(عج) مدرسه علمیه رضویه هویزه

حوزه / طلاب گروه جهادی انصارالحجة بن الحسن(عج) مدرسه علمیه رضویه هویزه در راستای رسالت‌های اجتماعی و محرومیت زدایی به رفع مشکل افت فشار و فرسودگی شبکه آبرسانی چندین روستای این شهرستان پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، گروه جهادی انصارالحجة بن الحسن(عج) مدرسه علمیه رضویه هویزه در راستای فعالیت‌های اجتماعی به تلاش رفع مشکل افت فشار و فرسودگی شبکه آبرسانی چندین روستای این شهرستان پرداخته‌اند.

این گروه جهادی فاز اول تعهدات جهادی خود در رفع مشکلات افت فشار و استهلاک شبکه آبرسانی چهار روستا با حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی در روستای حمیدیه از روستاهای مرزی هویزه را اجرایی کرد.

در بازدید از مراحل پایانی فاز نخست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، امام جمعه موقت و مدیر مدرسه علمیه رضویه شهرستان هویزه حضور داشتند که با تعویض و توسعه شبکه آبرسانی حمیدیه افت فشار رفع و امکان آبرسانی به تمام نقاط این روستا فراهم شد.

پشتیبانی انجام این پروژه‌ها توسط بنیاد علوی با هماهنگی و حمایت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج هویزه صورت گرفته است و شرکت آبفا شهرستان برای انجام پروژه‌های مشابه در دیگر روستاها در حال رایزنی و ارائه پیشنهاد به گروه‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه رضویه هستند.

آبرسانی به روستای طبر (نقطه صفر مرزی و حاشیه تالاب هور الهویزه) به طول چهار کیلومتر، تعویض شبکه آبرسانی روستای سمیده از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی خواهد بود که با فراهم شدن منابع مالی این دو پروژه، توسط طلاب حهادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha