دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن نمی خواهد «ایران قوی و آباد» وجود داشته باشد، بر ضرورت داشتن بصیرت در فتنه ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با بیان اینکه اخلاص شرط مهم کار خیر است، گفت: مقام و جایگاه مدرسه‌سازان در محضر پروردگار بسیار بالا است و می‌توان گفت از شما زرنگ‌های عالم و عاقل‌ترین‌ها هستید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دولتمردان زیرساخت‌های لازم را برای گستردگی این کار فراهم کنند، اما گاهی موقعیت برای ایجاد این زیرساخت‌ها نیست و شما در این حوزه هم به کمک می‌آیید و یاری‌گر نظام اسلامی می‌شود که خود یک کار جهادی است.

وی با بیان اینکه شما هم مدرسه می‌سازید و هم یاری‌گر نظام اسلامی هستید که هر ۲ از رتبه‌های بلندی برخورددار هستند، ادامه داد: مراقب حواشی باشید و نگذارید حواشی شما را از اصل دور نکند زیرا که خداوند خیرات را به فریاد شما می‌رساند و ذره‌ای از خیرات شما گم نخواهد شد بلکه مضاعف حتی ذره‌ای از این خیرات و سرمایه به شما بازمی‌گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بیان کرد: مدرسه سازی بعد از مرگ به کمک شما می‌آید که روح و کاخ‌های بهشتی را جلا می‌دهد و این ثمره کار شما است که روایت‌هایی بسیاری در این خصوص وجود دارد.

وی توضیح داد: طاغوت جامعه را به سمت فساد و بی‌بندوباری می‌برد اما همه تلاش ولی خدا این است که نور الهی و انسانیت در جامعه منتشر شود و همین نکته بس است تا شکرگزار زندگی در جامعه اسلامی باشیم هرچند دشمن نمی‌خواهد نظام اسلامی و ایران قوی و آباد وجود داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: سال‌هاس تلاش می‌کند ایران استقلال نداشته باشد و آنان در ایران حکم‌رانی کنند لذا استقلال این کشور برایشان قابل تحمل نیست امروز ایران به تنهایی قدرت جهانی می‌شود.

وی اضافه کرد: ایران دنبال کشورگشایی و اضافه کردن خاک نیست بلکه انقلاب اسلامی یک تفکر و گفتمان نو و بیانگر این است که اسلام می‌تواند کشور را اداره کند و امروز ۴۳ سال است که کشور در سایه دین خدا اداره شده و ذخایر و سرمایه‌های عظیمی را به دست آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: انسان مؤمن هرگز دل به دشمن نمی‌بندد و قطعا کسی که طالب خیر از سمت دشمن باشد موفق که هیچ، بلکه خوار هم می‌شود، همچنین فضائل را باید از اهل کرامت جست‌وجو کرد و کسی که حاکم عادل را کوچک بشمارند پشیمان می‌شود.

وی ادامه داد: فتنه‌ها یکی پس از دیگری می‌روند لذا کسی از این مسائل وحشت ندارند، بلکه آنچه باید از آن ترسید ریزش و تحت تأثیر قرار گرفتن خودمان است که باید مراقب بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بیان کرد: در مجموعه مدارس مشکلات زیادی داریم؛ بسیاری از مدارس مناطق محروم از جمله بازفت وسایل گرمایشی مناسبی ندارند که به کمک شما خیران در کنار کمک آموزش و پرورش نیازمند هستند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha