شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی جهاد تببین را در راستای بی اثر کردن جنگ شناختی دشمن وظیفه همگانی دانست و گفت: امروز دشمن روی هویت زدایی جامعه دست گذاشته و شناخت جامعه و افکار عمومی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی امروز در یادواره شهدای طلاب و روحانیت شهرستان ملکان که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین محلی و روحانیت و خانواده معظم شهدا در محل حوزه علمیه ملکان برگزار شد، به نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت همواره در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس حضور رزمی و تبلیغی داشته و خون خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی تقدیم نموده‌اند.

وی افزود: تاریخ مجاهدت و جهاد، با خون شهدای روحانیت عجین شده و روحانیون مبارز از باب جهاد و شهادت که مخصوص بندگان خاص خدا می‌باشد، وارد میدان شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین روشن‌تن با بیان اینکه جنگ سختی که دشمن در سال ۱۳۵۷ بر ما تحمیل کرد، تمام نشده و هنوز هم ادامه دارد، تصریح کرد: امروز شکل جنگ دشمن تغییر یافته و از جنگ سخت به جنگ شناختی تغییر یافته است.

وی جهاد تببین را در راستای بی اثر کردن جنگ شناختی دشمن وظیفه همگانی دانست و گفت: امروز دشمن روی هویت زدایی جامعه دست گذاشته و شناخت جامعه و افکار عمومی را هدف قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: دشمن در جنگ شناختی سعی دارد با اخبار جعلی و دروغ، مردم را نسبت به مسئولین بدبین و بی‌اعتماد و بجای ترویج هویت دینی، ارزش‌های خود و ضد ارزش‌ها را رواج و درک جامعه را نسبت به خطرات خطرات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ناتوان کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha