شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زرندیه

حوزه/ نشست روشنگری با موضوع «دشمن شناسی» در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست روشنگری با موضوع «دشمن شناسی» با حضور خانم زهرا همایون استاد مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه در این مدرسه برگزار شد.

خانم همایون ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: دشمن شناسی از ابتدای خلقت انسان وجود داشته چون شیطان قسم خورده که انسان را منحرف کند و هرچیزی که انسان را به خدا نزدیک کند از او می گیرد.

استاد حوزه علمیه خواهران زرندیه تصریح کرد: دشمن هر کاری می کند تا انسان ها را از آینده نا امید کند. دشمن می خواهد از طریق رسانه و فضای مجازی مردم را مأیوس کند از راه تحقیر ملت، ایجاد شکاف، سیاه نمایی ، شایعه پراکنی.

همایون گفت: خداوند هم در قرآن فرموده فرعون همیشه مردم را تحقیر می کرد تا او را اطاعت کنند و بین آن ها تفرقه ایجاد می‌کرد و همین کاری که در حال حاضر آمریکا و اسرائیل در ایران انجام می دهند و می خواهند بین مردم و نظام تفرقه بیاندازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مؤمن در آزمایش و امتحانات باید هوشیار باشد تا بتواند تشخیص دهد دشمن کیست و نیت او چیست؟. اگر می خواهیم با دشمن مقابله کنیم باید به همدیگر امید دهیم و فشارهای روانی و ترکیبی را خنثی کرده و باورهای مکتبی فرزندان را تقویت نمائیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha