شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست بانوان

حوزه/ دشمن انواع توطئه ها و هجمه ها را در حوزه های مختلف انجام داد، ولی به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال است که پا برجاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی سیاسی با عنوان «شناخت آسیب های کنونی جامعه و اغتشاشات اخیر» به مناسبت هفته بسیج با حضور سرهنگ برهانی از هادیان سیاسی در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان شوش برگزار شد.

در این نشست سرهنگ برهانی، هادی سیاسی شهرستان شوش گفت: دشمن انواع توطئه ها و هجمه ها را در حوزه های مختلف انجام داد، ولی به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال است که پا برجاست.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و افزود: دشمنان افول کرده اند و غرق شده اند. اینها از این پیشرفت های ما ناراحتند و می خواهند مانند سال های قبل از ۴۲ باشیم.

کارشناس سیاسی با طرح این پرسش که اگر منِ بسیجی بخواهم در میدان جهاد سازندگی و جهاد تبیین قرار بگیرم، اول می گویم خدا از من چه می خواهد؟، عنوان کرد: دشمنان وقتی بحث انقلاب اسلامی را تجزیه و تحلیل می کنند، مشکل خود با جمهوری اسلامی را در چند فاکتور عاشورا (هیهات من الذله) و زیر بار ذلت نرفتن، خودباوری، مهدویت و ولایت فقیه می دانند.

برهانی، حمله دشمن در حوزه شعار زن، زندگی، آزادی را به دلیل وجود اربعین دانست و گفت، دشمن این فرهنگ را نمی خواهد. شیعیان عراق خودشان را در مضیقه می گذارند، اما برای اربعین خرج می کنند. دشمن از این روحیه می ترسد و می داند عاشورا و اربعین زمینه ساز ظهور است.

وی به شعار زن، زندگی، آزادی اشاره کرد و گفت، این شعار را داده اند، ولی نقش زن و آزادی را تعریف نکرده اند. مریم رجوی و افرادش چرا خودشان روسری می زنند؟ اگر دلسوز زن های ما هستند، چرا افراد خودشان موظفند روسری بپوشند و آن را گره بزنند؟ چرا از پیشرفت زنان ما در حوزه های مختلف نمی گویند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: در وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره شده که مهم ترین هنر امام خمینی (ره) عزیز این بود که اول اسلام را پشتوانه ایران آورده و ایران را در خدمت اسلام قرار داد. دشمن می گوید، ایران و ایرانی نباید به اسلام خدمت کند.

برهانی با بیان اینکه دشمن مدام در حال جمع کردن اطلاعات و نفوذ است، ادامه داد: باید نفوذ او را باور کنیم، دشمن شناسایی را خوب انجام می دهد و ما باید اینچنین و بالاتر از او باشیم.

وی عنوان کرد: دشمن کار می کند ولی ما هم کوتاهی هایی داشتیم، باید از اتفاقات اخیر متنبه شده، کار کنیم و نگذاریم بچه شیعه ای که امام حسین (ع) را خوب می شناسد در مقابل نائب امام زمانش بایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha