جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین صفائی بوشہری

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم تأمین شرایط لازم برای پیشرفت و توانمندسازی دانشجویان گفت: باید ضمن توجه ویژه به خواسته‌های منطقی دانشجویان، شرایط ازدواج آسان آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تقدیر از تلاش های بسیج در عرصه های مختلف اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را یک گفتمان و فرهنگ دارای منظومه فکری توصیف کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج در روزهای سخت و بزرگ امتحان خود را به خوبی پس داده است، افزود: بسیج حضوری به موقع و گسترده در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پزشکی، اجتماعی و عمرانی در نقاط محروم کشور داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر تفکر بسیجی در رفع مشکلات عنوان کرد: همه افرادی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی دارند، بسیجی هستند.

وی با گرامیداشت روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: جهان آینده جهان دریاها است و هر نظامی که بتواند در عرصه دریایی مدیریت کند، قدرت آینده جهان را در دست خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن گرامیداشت روز دانشجو ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات دانشجویان تلاش بیشتری شود و امکانات آموزشی مناسب برای آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم تأمین شرایط لازم برای پیشرفت و توانمندسازی دانشجویان افزود: باید ضمن توجه ویژه به خواسته‌های منطقی دانشجویان، شرایط ازدواج آسان آنها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: در مقابل تهاجم رسانه‌ای دنیای استکبار باید با بصیرت و روشنگری، مقاومت رسانه‌ای سخت را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه هر فرد باید به عنوان یک مجاهد در جهاد تبیین انجام دهد اظهار کرد: روشنگری و بصیرت‌افزایی در شرایط کنونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha