پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم عزیز ایذه همیشه با خون جوانان خود از اسلام، وطن و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند و تا ابد اجازه نمی‌دهند خون شهیدانشان پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در سفر به شهرستان ایذه با خانواده شهدای حادثه تروریستی این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در جمع مردم ایذه، با اشاره به تلاش‌های مردم انقلابی و متدین این شهرستان، اظهار داشت: مردم این شهرستان همیشه لبیک‌گوی ندای انقلاب، رهبرمعظم انقلاب و کشور عزیزمان، ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دیدار با خانواده شهدا، چیزی به غیر از صبر، تدین و بصیرت در چهره‌های آن‌ها دیده نمی‌شد.

وی گفت: مردم عزیز ایذه همیشه با خون جوانان خود از اسلام، وطن و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند و تا ابد اجازه نمی‌دهند خون شهیدانشان پایمال شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش دشمنان در فتنه اخیر، یادآور شد: دشمنان ایران از سر استیصال و نا امیدی، فتنه اخیر را به راه انداختند، این توهم را داشتند که با این فتنه می‌توانند مردم ایذه را کنار خود داشته باشند، اما هنگامی که مردم ولایتمدار ایذه جواب کوبنده‌ای به آنها دادند، با ناامیدی و برای انتقام جویی از مردم، فاجعه حمله تروریستی به شهروندان ایذه و هتک حرمت به حوزه علمیه این شهرستان را ترتیب دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این جنایتکاران، آمران و پشتیبانان آنها بدانند، هرکجا که باشند، نمی‌توانند از دست عدالت فرار کنند.

وی تصریح کرد: از تمام نهادهای امنیتی، قضایی، انتظامی و نظامی می‌خواهیم، با همتی مضاعف و تلاشی دو چندان تمام مسببین و عاملین این حادثه را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند و خبر خوشی را به مردم داغدار ایذه بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درخصوص مطالبات به حق مردم ایذه نیز گفت: این مطالبات را حتما به گوش تمام مسئولان خواهیم رساند و به جد پیگیر رفعشان خواهیم بود و مطمئن هستیم این دولت انقلابی در تلاش جدی برای رفع مشکلات است.

گفتنی است در دیدار نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه ایذه، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha