جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رز

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: آثار شهید مطهری در برنامه های پایگاههای بسیج و کانون های مساجد قرار داده شود. این آثار علاوه بر اینکه اصول دین و بصیرت افراد را قوی می کند پاسخ بسیاری از شبهات را می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در جمع اعضای شورای پایگاه بسیج و کانون مسجد پنج تن فین کاشان اظهار داشت: جوانان چه در بسیج و چه در کانون باید مجموعه دین (اعتقادات، اخلاقیات و احکام) خود را کامل کنند.

امام جمعه کاشان برلزوم استفاده بیشتر از آثار شهید مطهری تاکید کرد و افزود: آثار شهید مطهری در برنامه های پایگاههای بسیج و کانون های مساجد قرار داده شود. این آثار علاوه بر اینکه اصول دین و بصیرت افراد را قوی می کند پاسخ بسیاری از شبهات را می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هدف از بعثت را خواندن، تعلیم و تفسیر قرآن دانست و یادآور ش : یکی از مباحثی که می تواند برای ما سیر و توالی منظم ایجاد کند قرآئت و تفسیر قرآن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم وقت گذاری برای آشنایی با احکام شرعی و اخلاق اسلامی تاکید کرد و افزود: امیر مومنان علی(ع) با رفتن به بازار احکام حلال و حرام و تجارت را برای مردم تبیین می کردند.

وی در پایان بر سیر مطالعاتی در زمینه مسائل فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha