جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ناصر میرمحمدیان

حوزه/ مدیرعامل بنیاد هدایت مدل حکمرانی محلی و میانی را در ترسیم آینده دنیا تعیین کننده دانست و گفت: ما در شبکه امامت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در حال اجرای این مدل هستیم؛ البته برای دستیابی به مدلی پیش‌رو نیاز به بروزرسانی و تقویت دانشی آن داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، در آخرین روز نشست ملی جهاد تبیین یادواره شهید مدافع امنیت «آرمان عزیز» با اشاره به یأس جهانیان از وعده‌های تو خالی تمدن شرق و غرب، اظهار داشت: هر انسانی برای زندگی نیاز به آرمان دارد و دنبال آرمانشهر است؛ امروزه در کشورهای اروپایی آرمان و آرزوی مردم چیست؟ در آنجا خانواده فروپاشیده، آدم ها تنها هستند و برای فرار از تنهایی، زندگی با سگ را انتخاب می کنند. سیستم لیبرال دموکراسی آرمان های ملت ها را نابود کرد و کشورها را درگیر فقر و فساد و غارت کرده است.

وی افزود: عصاره فضائل مدل لیبرال دموکراسی فردی به نام ترامپ شد که خودشان اذعان داشتند که کار اشتباهی کردند و یک فرد دیوانه را برای ریاست کشوری انتخاب کردند که الگو و مروج لیبرال دموکراسی است؛ این مدل حکمرانی در اصل دیکتاتوری اقلیت است.

مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان اینکه امروزه برخی از اندیشمندان جهان به این نتیجه رسیدند که حکمرانی میانی و محلی، آینده دنیا را رقم خواهد زد، گفت: امروز ما در شبکه امامت با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، داریم این مدل را تجربه می کنیم. باید برای بروزرسانی این مدل و تقویت مبانی دانشی آن تلاش کنیم تا به مدلی پیشرو برسیم.

حجت الاسلام میرمحمدیان تصریح کرد: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب به دنبال یک تمدن نوین اسلامی هستیم و این وعده الهی است که فرمود« وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ» فقرا و مستضعفان در حکومت مهدوی نقش محوری خواهند داشت؛ در انقلاب اسلامی نیز همین قشر پای کار امام(ره) آمدند و این اتفاق بزرگ را رقم زدند. آینده پیش روی ما بسیار روشن تر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم. موقعیت جغرافیایی ایران در نقطه استراتیژک دنیا قرار دارد و این منطقه در تعیین شرایط پیش روی دنیا، نقش تعیین کننده ای دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha