چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضور بانوان طلبه در گلزار شهدا

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه مؤمنات به منظور تجدید بیعت با حضرت امام رحمه‌الله‌علیه و شهدای والامقام در گلزار شهدای علی بن جعفر حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب مدرسه علمیه مؤمنات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور تجدید بیعت با حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و شهدای بزرگوار در گلزار شهدای علی بن جعفر حضور یافتند.

تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مؤمنات به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و همچنین تجدید میثاق با امام راحل(ر) و شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر حضور یافتند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی از راویان دفاع مقدس، به بیان خاطرات و کرامات شهدای بزرگوار پرداخت و با اشاره به شأن نزول آیه «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا...» به حضور شهدا در میان ما و ضرورت توسل به آنها مطالبی را بیان کرد.

این راوی دفاع مقدس، در جوار مزار شهید صالحی خوانساری به شرح کرامت این شهید والامقام در مورد امضای کارنامه فرزندش پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با اشاره به حضور رزمندگان غیرایرانی در دفاع از اسلام در کنار مزار شهید کمال کورسل، به لزوم دفاع از اسلام در مرزهای مختلف اشاره کرد.

وی در ادامه، به با بیان زندگی و سیره شهید زین الدین، شهید شفیعی و شهید بزرگوار معماریان، مباحثی را پیرامون انقلابی ماندن، مقاومت و لزوم جهاد تبیین ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha