سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 1057749
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
البرز

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان البرز و امام‌جمعه مهرشهر به منظور بررسی مشکلات طلاب این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز حجت الاسلام سید مجتبی جواهریان، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز امروز با حضور در دفتر امام جمعه مهرشهر با حجت الاسلام یدالله رضائی دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه مهرشهر در این جلسه ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه استان، از فعالیت‌های این مرکز در کاهش مشکلات طلاب قدردانی کرد.

در ادامه جلسه، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد و گفت: حمایت از طلاب و روحانیون از وظایف این مجموعه است و با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، ایجاد منابع پایدار در تسریع دستیابی به اهداف بسیار مؤثر است و توسعه‌ خدمت‌رسانی بدون منابع پایدار دشوار است.

وی با بیان توضیحاتی از طرح هدفمندی خدمات، این موضوع را محرکی برای پیشرفت علمی و تبلیغی دانست و اظهار داشت: هدف از این طرح محدود کردن جامعه هدف نیست بلکه انگیزه‌ای جهت رشد تحصیلی و تبلیغی طلاب جوان است.

وی در پایان از همکاری ائمه جمعه با مرکز خدمات قدردانی کرد و استفاده از ظرفیت‌های مهرشهر در ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به جامعه هدف مرکز را حائز اهمیت دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha