شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: بانوان فرزندان خود را با نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی ایرانی آشنا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فاطمه قبادی، استاد حوزه علمیه خواهران لرستان امروز در جمع بانوان شاغل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی الشتر با اشاره به ضرورت گسترش و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ضامن سلامت خانواده است.

وی با اشاره به اینکه بانوان در خانواده مسئولیت سنگینی در راستای ترویج آموزه های دینی دارند، افزود: بانوان فرزندان خود را با نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی ایرانی آشنا کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام هدف خود را برای کمرنگ کردن آموزه های دینی در خانواده بکار گرفته اند، خاطر نشان کرد: بانوان مراقب توطئه ها و دسیسه های دشمنان باشند و در خانواده به بصیرت افزایی بپردازند.

قبادی در پایان با اشاره به اینکه بانوان حافظان بنیان خانواده هستند گفت: بانوان مراقب فرزندان باشند تا در دام حیله های دشمنان نیفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha