پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 1057771
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
پلدشت

حوزه/ رئیس شورای فرهنگ عمومی پلدشت ضمن انتقاد از عدم دفن شهید گمنام در شهرستان، گفت: جای شهید گمنام در شهرستان خالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جلسه شورای فرهنگ عمومی پلدشت به ریاست حجت‌الاسلام وحید طالبی با موضوعات برنامه های ایام فاطمیه، بررسی آسیب های اجتماعی شهرستان (طلاق) و بررسی شرایط تدفین شهید گمنام به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل گردید.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: ایام فاطمیه از اهمیت ویژه ای در دین اسلام برخوردار است و لازم است همه مسئولین و مردم در راستای گرامیداشت این ایام، همت لازم را بکار گیرند.

وی از برگزاری برنامه های متنوع در این ایام خبر داد و افزود: قریب به ۱۰۰ برنامه در این ایام، در سطح شهرستان با همکاری ستاد فاطمیه اجرا خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پلدشت با اشاره به آسیب های اجتماعی طلاق بیان کرد: از مهمترین عوامل طلاق در شهرستان، عدم شناخت کافی طرفین به همدیگر و استفاده نادرست از فضای مجازی می باشد که لازم است دوره های مختلف آشنایی بیشتر با این موضوعات برای زوجین در نظر گرفته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پلدشت در ادامه ضمن انتقاد از عدم دفن شهید گمنام در شهرستان، اظهار کرد: جای شهید گمنام در شهرستان خالی است و در صورت دفن شهید گمنام باعث کسب فیض مردم، آرامش، خیر وبرکت در سطح شهرستان خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: همه مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور، آماده فراهم کردن مقدمات تدفین شهید گمنام هستند.

شهرستانی که شهید گمنام در آن دفن نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha