جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار محمد ابراهیم ساور معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا

حوزه/ سردار ساور گفت: آموزش بنیادی ترین و اساسی ترین امر هر کشور است و مرکز آموزش یک مکان مقدس و نفس خود آموزش نیز یک امر مقدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سردار محمد ابراهیم ساور، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید ادیبی مرزن آباد گفت: مرکز آموزش یک مکان مقدس و نفس خود آموزش نیز یک امر مقدس است.

وی تصریح کرد: رمز و راز موفقیت انسانها استفاده از معنویت است. مرکز آموزش یک مکان مقدس است، باید به فراگیران در مراکز آموزش مطالب دینی و عقیدتی بیاموزیم چرا که نفس خود آموزش نیز یک امر مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: آموزش بنیادی ترین و اساسی ترین امر هر کشور است. اصلی ترین الزامات مرکز آموزش این است که مدیران، اساتید، محتوا و فضای آموزشی و فراگیران استانداردهای لازم خود را داشته باشند. قَلْبُ الحَدَثِ کالأرضِ الخالِیةِ. آموزش باید به سمتی متمرکز شود که دغدغه و مشکل جوان را حل کند .

سردار ساور خاطرنشان کرد: نقش رهبری نقش هدایتگری است. عین نقش رهبری را عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح دارد. روحانیون و نیروهای عقیدتی باید هم و غمشان این باشد که سربازان را تربیت و پرورش کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش پایانی سخنان خود از زحمات رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حجت الاسلام خانه گیر تقدیر و تشکر و حجت الاسلام ابری را به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید ادیبی فراجا منصوب کرد.

در پایان این مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام مرکز آموزش شهید ادیبی فراجا با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha