جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ف

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران وبیدگل، بر لزوم ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، بزرگترین قدرت باز دارنده در برابر متجاوزان است، لذا رسانه‌ها باید بیشتر به این موضوع بپردازند.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، به تشریح ویژگی‌های بسیج پرداخت و اظهار داشت: شناخت کامل از شیوه دروغ پردازی دشمن، عدم غافلگیری، برخورداری از رشد معنوی، بصیرت، روشن بینی و آمادگی در خنثی نمودن توطئه‌های دشمن، مهمترین ویژگی‌های بسیج است.

وی با اشاره به سخنان سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کشور مبنی بر اینکه با جوانان کف خیابان‌ها مقابل دشمن خواهیم ایستاد، گفت: دشمنان بدانند که به همراه کسانی که به کف خیابان‌ها آمدند، قاطعانه در مقابل توطئه‌های آنها علیه نظام خواهیم ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران وبیدگل، از برگزاری ۲۴ محفل انس با شهید حسین نوروزی در شهرستان آران و بیدگل خبرداد و تصریح کرد: مهمترین دلیل استقبال باشکوه جوانان این منطقه از شهدا، خصوصا شهید نوروزی، خلوص نیت مردم، عظمت و جایگاه شهدا در بین مردم است.

وی با قدردانی از رسانه‌های شهرستان آران و بیدگل در به تصویر کشیدن محفل انس با شهدا، یادآور شد: خوشبختانه رسانه‌های این شهرستان علاوه بر حرکت در راستای نظام و انقلاب، در جهت مبارزه با اهداف شوم دشمنان به موقع اطلاع رسانی می‌کنند.

سرهنگ حسین دوست، بر لزوم ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، بزرگترین قدرت باز دارنده در برابر متجاوزان است، لذا رسانه‌ها باید بیشتر به این موضوع بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پایان از حضور پر شور اقشار مختلف مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس حسین نوروزی و جانباز شهید ماشاء‌الله گلی نوش آبادی تجلیل و قدردانی کرد.

شهید حسین نوروزی اول ماه رمضان سال ۱۳۶۷ در منطقه فاو به شهادت رسید و پس از ۳۴ سال شناسایی و مشخص شد که چهار سال گذشته به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای شهرستان بهمئی کهگیلویه و بویر احمد به خاک سپرده شده است.

پیکر شهید حسین نوروزی عصر امروز پنج شنبه، آذر طی مراسمی در زادگاهش ابوزیدآباد آران و بیدگل به خاک سپرده می‌شود.

شهید ماشاءالله گلی نوش‌آبادی نیز جانباز ۷۰ درصدی از بسیجیان گروهان امام محمدباقر(ع) لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بود که در عملیات‌های مهمی از جمله فتح المبین شرکت داشت و سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه مجروح و قطع نخاع شد و به درجه جانبازی نائل آمد و در سن ۶۴سالگی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، ۱۰ آذر ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha