یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم حضور خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند و اگر لازم باشد مجدداً ۹ دی دیگری آفریده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام امروز در دیدار با جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان و خانواده‌هایشان با بیان اینکه اگر خدمتی صورت می‌گیرد مخدوم بر خادم منت دارد، گفت: اگر ما به عنوان خادم برای شما باشیم مخدوم که باعث شده خداوند به خادم پاداش دهد بر ما منت دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: همه کارهایی که صورت می‌گیرد با یک روز ویلچرنشینی شما و زحمت خانواده‌هایتان برابری نمی‌کند، بنابراین نمی‌توانیم گوشه‌ای از حق شما را ادا کنیم که جای تأسف دارد.

وی ادامه داد: زخم زبان مردم همیشه از زمان پیامبر(ص) بوده و قابل تحمل است و نباید از سلامت، ایمان و بردباری شما کم کند و باید با همان عزمی که داشتید در راه عظمت تشیع مسیر خود را ادامه دهید.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: امروز که با این آشوب‌ها روبرو هستیم قطعا دل شما بیشتر از دیگران به درد می‌آید اما بدانید که این فتنه‌ نیز مانند دیگر فتنه‌ها به جایی نخواهد رسید.

وی اظهار کرد: امروز جنگ حق و باطل است و دشمن جولان می‌دهد اما نظام مستحکم است و تاکنون امکانات خود را برای مقابله با این فتنه‌ها به میدان نیاورده است.

امام جمعه شهرکرد در پایان افزود: مردم حضور خود را عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند و اگر لازم باشد مجدداً ۹ دی دیگری آفریده می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha