دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1058338
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
حجت الاسلام سعیدی

حجت الاسلام محمود حسنی زائر اباعبدالله الحسین(ع) و از روحانیون جهادی لردگان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی ابواسحاقی، مدیر حوزه علمیه استان و نماینده طلاب و فضلای شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت «حجت الاسلام محمود حسنی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اناللّه و انا الیه راجعون

دریافت خبر ناباورانه رحلت زائر حسینی، مبلّغ روحانی، مداح مجالس اهل البیت علیهم السلام مرحوم حجت الاسلام آقای شیخ محمود حسنی رحمت الله علیه اینجانب را مغموم و محزون ساخت.

سیمای همیشه خندان، متبسم و روحیه جهادی و نوای گرم او در مراسم گوناگون مذهبی همواره بر دلتنگی‌مان می‌افزاید و امروز که خاطرات آن روزهای مجالست و مجاورت را تداعی می‌کنیم افسوس‌مان مضاعف می‌شود.

با چه شور و شعفی رهسپار تبلیغ شد و در عرصه تبلیغ حقیقتاً موفق بود. محب اهل البیت علیهم السلام بود و امروز شاهدیم که در راه محبت اهل البیت علیهم السلام نیز عروج کرد و آسمانی شد که من مات علی حب آل محمد صلوات الله علیه مات شهیدا. (هر کس با محبت محمد و آل محمد صلوات الله علیهم بمیرد شهید از دنیا رفته است.)

فراق شیخ محمود عزیز برای همه ما و دوستان آن مرحوم سنگین است، چه سخت است این فراق و این جدایی چه سخت است دوری و این آشنایی...

این مصیبت سنگین، خانواده حوزه علمیه و به ویژه روحانیت معظم عرصه تبلیغ را عزادار کرد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به کانون داغدار حسنی، جامعه روحانیت، مبلغین و طلاب و فضلای شهرستان لردگان و همه دوستان و منسوبین آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

از محضر ربوبی برای آن عزیز سفر کرده به حق پیوسته، علو درجات و حشر با ارباب بی کفن حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر عظیم و اجر جزیل را مسئلت دارم.

اللهم اغفر للمومنین والمومنات والمسلمین والمسلمات»

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ر IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 1
    حاجی خدا بیامرزدت خدا داخل اون دنیا خداوند متعال مقام والا مقامی بهتون بده