دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت اسفندیار قره باغی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء استان آذربایجان شرقی در پیامی با تسلیت درگذشت استاد اسفندیار قره باغی آورده است: ارتحال غمبار نغمه خوان انقلابی و ضد استکباری مرحوم دکتر اسفندیار قره باغی ، هنرمندان متعهد ایران اسلامی و مردم هنرپرور تبریز را داغدار نمود.

اسفندیار هنر و موسیقی و تبریز قهرمان، با حنجره ی بی نظیر خود سرود ضد استکباری "آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو" را در دل و جان مردمان ایران زمین برای همیشه ماندگار نمود و این نغمه هرگز در دلهای مردم انقلابی وحماسه ساز ایران اسلامی خاموش نخواهد شد.

اسفندیار انقلاب با موضع ضد استکباری خود برگ زرین دیگری از مبارزات مردم قهرمان پرور و ولایت مدار تبریز را در تاریخ انقلاب بزرگ خمینی بت شکن ثبت و ضبط نمود. یاد این مرحوم همیشه با این آواز حماسی در خاطره ها زنده خواهد ماند.

این مصیبت اندوه بار را به حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و خاندان بزرگ قره باغی و مردم آذربایجان و تبریز هنر پرور و هنر دوست تسلیت می گوییم و برای آن مرحوم حشر با شهدای انقلاب اسلامی و برای خاندان قره باغی صبرجمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نماییم.

ابوالقاسم محسن زاده

رئیس مجمع نمایندگان طالب و فضالء استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha