دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نصیر حسینی

امام جمعه یاسوج گفت: به پیرمرد ۸۰ ساله هم رحم نکردند چه چیزی گفته بود؟ مگر اینکه باید شیعه و سنی وحدت داشته باشند و فریب دشمنان را نخورند چه چیز دیگری گفته بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در بازدید از کارخانه قند یاسوج در جمع پرسنل و کارگران این کارخانه با اشاره به شهادت مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: چرا آمریکایی‌ها و غربی‌ها که از حقوق بشر دم می‌زنند در مورد این جنایت کلامی نگفتند معلوم است که این جنایت ها از آستین آل سعود؛ آمریکا و اسرائیل بیرون می‌آید اما وقتی یک خانم از دنیا می‌رود به دروغ این قدر سر و صدا به پا می‌کنند و اغتشاش راه می اندازند.

وی در ادامه با بیان اینکه اغتشاشگران پول می‌گیرند تا این جنایت‌ها را انجام دهند گفت: آنها فکر می کنند پول حلال می خورند در حالی که پول جنایت های آنها از سوی استکبار جهانی می آید و با این پول به ملت خود و مردم خیانت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آدم ها را فدای آمریکا، اسرائیل و آل سعود می کنند و از بین می‌برند و به فرمان رسانه های استکباری به خیابان می آیند، اما نمی دانند که عاقبت همه این اقدامات به شکست و خواری و ذلت منتهی می شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران و ایادی آنها کور خوانده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند گفت: مگر جنگ هشت ساله را از یاد برده اند ملت ایران در مقابل همه دنیا ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه شهرستان خاش گفت: به پیرمرد ۸۰ ساله هم رحم نکردند؛ چه چیزی گفته بود؟ مگر جز اینکه باید شیعه و سنی وحدت داشته باشند و فریب دشمنان را نخورند، چیز دیگری گفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha