جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهادت مولوی عبدالواحد ریگی

حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرستان خاش در بیانیه ای تأکید کردند: دشمنان و مخالفان اسلام و مسلمین، سنی و شیعه نمی شناسند و کمر به محو اسلام و مسلمین بسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در زاهدان، حوزه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها خاش در پی به شهادت رساندن مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام شهرستان خاش بیانیه ای را در محکومیت این جنایت منتشر کرد.

«بسم رب الشهدا»

«محمد رسول الله و الذین معه اشداءُ علی الکفار رحماء بینهم»

دشمن و مخالفان اسلام و مسلمین، سنی و شیعه نمی شاسند و کمر به محو اسلام و مسلمین بسته اند و این بار دست به جنایتی دیگر زدند و مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه مسجد امام حسین علیه السلام خاش را به شهادت رساندند و باید گفت:«باَیِّ ذنبٍ قُتِلت»

به چه جرمی کشتند؟
فقط به جرم اسلام خواهی؟

به جرم طرفداری ازحق، به جرم دوست داشتن مردم کشور و به جرم نه گفتن به دشمن.

گویی آیات سوره مبارکه یاسین بار دیگر تحقق یافت وقتی مردم انطاکیه پیامبرانشان را تکذیب کردند.

از دورترین نقاط آن سرزمین فردی به طرفداری از حق و حقیقت به پا خاست و به قوم خویش گفت:چرا وقتی حق به راستی مشخص شده من طرف ناحق را بگیرم؟و آن بی خرد مردم دست به خون او آلودند و آن مرد با ایمان را شهید کردند.

مردم غیرتمند خاشی و مردم ولایتمدار طایفه ریگی، ما شیعیان نیز مانند شما داغدار شدیم وقتی خبر شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را شنیدیم و باید بدانیم اتحاد شیعه و سنی خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین است

« مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا »


حوزه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها شهرستان خاش


انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha