شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مولوی ریگی

حوزه/ حوزه علمیه خراسان به مناسبت شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه مولوی عبدالواحد ریگی در پیامی ابراز امیدواری کرد که دستگاه های امنیت و قضائی، با اقتدار نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با همه اشرار دخیل در این جنایت، اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حوزه علمیه خراسان به مناسبت شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه مولوی عبدالواحد ریگی پیامی صادر و ابراز امیدواری کرد که دستگاه های امنیت و قضائی، همچون همیشه، با اقتدار و توان، نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با همه اشرار دخیل در این جنایت، اقدام کنند.
در این پیام با اشاره به مجاهدت این عالم در راه دین که خود را خالصانه و مومنانه در پاسداشت مرزهای حقیقت و خدمت به آرمان های اسلام وقف کرد و منادی ندای رسای وحدت شد، آمده است: حادثه تلخ ربایش و شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه مردمی اهل سنت خاش، همه ما را غرق در اندوه و ماتم ساخت.
این پیام می افزاید: تجلی و نمود روشن بصیرت در سخنان او، روشن بینی آن عالم فاضل و انقلابی، سال ها تلاش در راه پاسداری از وحدت اسلامی، طرح بی پرده تقاضای به حق مردم مظلوم سیستان و بلوچستان، همه و همه، قاب ماندگاری از خدمات او است که یادش را در کارنامه خدمت و نامش را در تاریخ جاودانه کرد.
حوزه علمیه خراسان در پیام خود ضمن محکوم نمودن این واقعه وقیح و بزدلانه، پرواز این عالم خیرخواه به ملکوت را به سلسله جلیله روحانیت اهل سنت آن دیار، خاندان محترم ایشان، مردم عزیز و شریف سیستان و بلوچستان، خاش و همه آنانی که این سال ها شاهد و برخوردار از خدمات صادقانه او بوده اند، تسلیت گفته است.
این پیام می افزاید: از خداوند سبحان برای آن عالم شهید و روحانی متعهد و مردمی رحمت و رضوان الهی مسئلت و ایمان داریم ثمره خون پاک این عالم شهید و شهدای مظلوم وحدت و امنیت، موجب تداوم مسیر رهروان طریق حقیقت بوده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha