سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
رضایی

حوزه/ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انجام اقدامات لازم در عرصه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که صد در صد اشتغال در این بنیاد و زیرمجموعه‌های آن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ابراهیم رضایی امشب در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، بر لزوم انجام اقدامات لازم در عرصه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران تأکید کرد و اظهار داشت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که صد در صد اشتغال در این بنیاد و زیرمجموعه‌های آن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه سرمایه گذاری سازمان کوثر نیازمند بازنگری است، افزود: انتظار می‌رود که این سازمان در استان بوشهر نیز سرمایه گذاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: ظرفیت سرمایه گذاری پتروشیمی نیز در این زمینه در استان وجود دارد و با صحبت‌هایی که انجام شده فرمول‌هایی برای سرمایه گذاری مطرح است که می‌توان در عرصه بهره برداری تلاش کرد.

رضایی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اقتصادی دولتی در استان بوشهر برای سرمایه گذاری در پروژه‌های بنیاد شهید موردی که لازم است توسط رئیس بنیاد شهید در مرکز پیگیری شود تا بتوان با استفاده از این ظرفیت، بسیاری از مشکلات این بنیاد را حل و تسهیل کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پایان همچنین بر رسیدگی به گلزار مطهر شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha